Homefront: The Revolution

Robot
Homefront: The Revolution

Revolutionärer i storbolagskostym – hur ser sådana ut? Vi har undersökt saken.


Medlem
Homefront: The Revolution

Det är upp och ned i propagandans värld. Nordkoreanerna är de verkliga revolutionärerna, och det är de som riskerar ockupation av USA (precis som sina landsmän under marionettregimen i söder), inte tvärtom.

Medlem

Cryengine 3 though. Snyggare spelmotor finns inte.

Medlem

när kommer detta släppas? i höst? sent 2015?


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Det ser ut som ett B-spel som kommer kosta 49:- spänn 6 månader efter släpp tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag gillade hur man kunde mixtra med vapnet. Utan att behöva en bänk lr liknande. Jag älskade mp i första spelet. Så hoppas de utvecklat det vidare ^^

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

Cryengine 3 though. Snyggare spelmotor finns inte.

Unreal Engine 4

Medlem

Så jävla tramsigt och mjöklat spelkoncept så att jag inte orkar bryr mig även om det skulle hålla hög kvalitét.


signatur

subterranean homesick alien

FM-guru
F.d. Sisyr

3:47 - det var fan de mest inobservanta vakterna jag sett i ett spel.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av ShaqAttack:

Cryengine 3 though. Snyggare spelmotor finns inte.

Unreal Engine 4

Också en väldigt snygg spelmotor men inget tar Cryteks Cryengine. De är inte sådär jätte bra på att göra spel men grafik är något de är absolut ledande inom. Det är sjukt att Cryengine 2 kom med Crysis för 8 år sen och det spelet är fortfarande snyggare än många spel som kommer ut dessa dagar.

Inaktiv

Spelade ettan och var en av de få som verkligen gillade spelet.
Sannerligen en frisk fläkt att slippa det klassiska moderna kriget där man som vanligt är den anfallande överlägsna amerikanska soldaten. För er som söker något annorlunda i livet och gillar att vidga perspektivet lite kan denna serie vara värd att titta upp.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Det ser ut som ett B-spel som kommer kosta 49:- spänn 6 månader efter släpp tyvärr.

Ingen fara Call Of Duty Blackops 3 kommer till dig snart.

1
Skriv svar