Peter Dinklage raderas från Destiny – vad tycker ni om nya rösten?

Robot
Peter Dinklage raderas från Destiny – vad tycker ni om nya rösten?
Medlem
Peter Dinklage raderas från Destiny – vad tycker ni om nya rösten?

Det bristfärdiga är manuset & "storyn" inte rösterna.

Medlem

Nu har jag inte spelat Destiny, men Nolans röst är helt klart bättre IMO. Dock så känns det som att de bara tog in Guilty Spark från Halo men de kanske hör ihop. Vad vet jag.

Medlem

har inte heller spelat spelet, och okej.. kanske Nolan är bättre, men han lär ju ha fått bättre direktiv och regi..
alla klagomål på Dinklage lär Nolan ju tagit till sig och försökt att ändra..

sen är det ändå hårfint imho vem som vinner

Medlem

Jag tycker nog Dinklage är bättre. Men som sagt, det dåliga var inte röstskådespelet utan att manus var dåligt och det saknades vettig story.

Medlem

Jag gick bara in för att kommentera denna artikel pga publiceringstiden. 13:37. Snyggt

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Det bristfärdiga är manuset & "storyn" inte rösterna.

...och större delen av designen och upplägget av spelet.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Tycker båda är rätt kassa tbh. Vet inte vad det beror på, men det låter verkligen som om någon spelat in från sin dator hemma på pojkrummet

MEG
Medlem

Ja det här förändrar allt, nu när Peter Dinklage fått sparken så ska här spelas, för det var där problemen låg


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Den enda skillnaden jag hör, Nolans version är mer positiv och upplyftande, medans Dinklages version är mer mörk och allvarligare. Det är regissörernas jobb att säga till hur dom vill ha det. Dom valde fel skådespelare från början om dom ändrar om till något sådant.

Medlem

Ärligt talat så ligger skillnaderna helt i regin, inte en chans att skådespelarna hade fria händer i ett sånt här spel.

Inaktiv

Nolan är hundra gånger bättre imo.

Det känns som Nolan faktiskt kan röst skådespela medan Dinkle bara läser av manuset rakt av. Fast vad fan vet jag, jag är ingen expert.

Medlem
Skrivet av KloN:

kanske Nolan är bättre, men han lär ju ha fått bättre direktiv och regi..
alla klagomål på Dinklage lär Nolan ju tagit till sig och försökt att ändra..

Nolan fick kanske bättre regi, men i övrigt ville han visst göra en helt egen version och inte lyssna på tidigare klipp med Dinklage.

Citat:

They let me bring what I wanted to the role. You have to give it your own spin. For that reason, I specifically said I didn’t want to hear anything that someone else had done, so that I didn’t have some preconceived notion of what it has to be. Instead, I just gave it my stamp, and let them direct me accordingly.

Citat saxat härifrån.

Medlem

Skönt det är lika värdelöst som tidigare, slipper jag ens fundera på att bli lurad att köpa det på pc.

Tack så mycket.

Medlem

Ingen av dom är speciellt spännande. Trist dialog & en casting som verkar fokusera på att hitta den dyraste snubben just nu ist för att göra intressanta kreativa val.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tycker personligen att Dinklage gör ett bättre jobb... Nolan låter som en positiv ecstacy brat...

Medlem
Medlem

Då jag passerat storyn för länge sen och inte hört mer av dinklage när man kör daily story så kom jag knapp ihåg hur han lät. Nolan funkar fint och jag tyckte det kändes rätt direkt.

Medlem

Föredrar Dinklage, men det är uppenbart att de har regisserat den nya rösten annorlunda. Dinklage = dyster, North = upplyftande.

Medlem

en av de bättre förändringar de gjort.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Jag tycker den nya är bättre.

https://youtu.be/uufcTCIUqAs

Har inget emot svordomar, men i varje replik?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av MaxWarp:

Jag tycker den nya är bättre.

https://youtu.be/uufcTCIUqAs

Har inget emot svordomar, men i varje replik?

Japp han svär som en Drake

1
Skriv svar