Creative Sound Blaster Z Beamforming Mic - Köpa bara mikrofonen nånstans?

Medlem
Creative Sound Blaster Z Beamforming Mic - Köpa bara mikrofonen nånstans?

Jag köpte ett Creative Sound Blaster Z-Series idag, men köpte då Bulk version utan att skillnaden presenterades på MaxFPS. Visade sig att mikrofonen som normalt sett följer med kortet inte hänger med Bulk version.

Kan man köpa den mikrofon någonstans separat? Har googlat men inte hittat något. Annars får jag kanske jaga privat?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Är det av någon särskild anledning du tvunget ska ha tag i mikrofonen? Om inte så avråder jag dig att ens försöka, då den är ordentligt skräpig. Jag skulle säga att den har ljudkvalitén av en halvdan laptop mic.

Jag har själv ett SBZ och dess medföljande mikrofon har sedan länge legat och skräpat i nån låda någonstans.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Ah, okej!

Jag var mest nyfiken på att testa, men om den inte är något att ha så hoppar jag det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Köpte de här skitkortet. Nja de är väl bra till spel men till mp3 å musik suger de verkligen. Känns som creative hyst in Barsebäcks ena reaktor som ljudkompressor som då gör att musiken pulserar så man blir yr i skallen. Lösningen någorlunda var att dra ner mastervolymen till max 30. Annat orkar man fan inte med. Återgått till mitt gamla audigy2 zs kort.
Tack för ordet

1
Skriv svar