Förbokningshysterin når oanade höjder – Vinn en egen ö!

Robot
Förbokningshysterin når oanade höjder – Vinn en egen ö!

Just Cause 3 marknadsförs med bisarr tävling. Som visar sig ha både en och två hakar.


Medlem
Förbokningshysterin når oanade höjder – Vinn en egen ö!

Hehe, ja 50 000 dollar istället för en ö är ju inte helt fel heller

Medlem

$50k skulle ju inte sitta fel

Medlem

"Alla skatter och avgifter" omfattar även själva prislappen på ön? Då kan man lika gärna köpa ön själv med en gång...

Aja, eftersom att man kan välja pengarna så verkar det mest bara som en grej som har med att spelet att göra då spelet utspelar sig på en ö. Lite kul ändå faktiskt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Alla skatter och avgifter" omfattar även själva prislappen på ön? Då kan man lika gärna köpa ön själv med en gång...

Aja, eftersom att man kan välja pengarna så verkar det mest bara som en grej som har med att spelet att göra då spelet utspelar sig på en ö. Lite kul ändå faktiskt

Antar att det är utöver prislappen på ön. Annars känns det ju absolut som ett meningslöst pris, då ta 50k sen gå och köpa en ö vore samma sak plus pengar

Medlem

Kommer välja ön bara för att de igentligen inte vill att man gör det. Men kan vara en liten plätt på 50x50cm någonstans nära Island. Såååå, tar nog pengarna istället

Medlem

Hade väl räckt med att man kunde få en "egen" Ö uppkallade efter sig i spelet i ett DLC.
Kunde dom gott sparat sina 50K inom företaget!

Medlem

Hade nog tatt ön!

Medlem

Jag antar att ön hör till Grekland?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag antar att ön hör till Grekland?

Skulle inte förvåna mig det minsta.

Medlem

Genialiskt...

PR värdet av alla som skriver och delar att man kan vinna en egen Ö lär vara värt mer än 10ggr av prissumman

Medlem

Var det bara jag som läste "Vinn en egen öl!"?


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Så vitt jag hört innan skall detta bara gälla för spelare i USA/Kanada, stämmer det?

Medlem

För 500 000 får man ingen ö, man får inte ens en etta i en beboelig stad.

Medlem

Sluta förhandsboka.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LoffeLuff:

För 500 000 får man ingen ö, man får inte ens en etta i en beboelig stad.

men man får en jävla massa cuba cola!

Medlem

fyfan va ballt pris att vinna hm ska jag ta min egen jävla ö eller 50k$ dollar fyfan

och säkert någon asiat som dör när han sitter uppe dygnet runt och samlar kaospoäng

Medlem

Läste också "Vinn en egen öl!"


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av LoffeLuff:

För 500 000 får man ingen ö, man får inte ens en etta i en beboelig stad.

men man får en jävla massa cuba cola!

Och man kan köpa många Hearthstone-kort.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Var det bara jag som läste "Vinn en egen öl!"?

Gjorde jag med


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Såna här lockerbjudanden får mina varningklockor att ljuda! Binda så mycket pengar som möjligt innan man hunnit läsa några recensioner!

1
Skriv svar