Se alla mord i Until Dawn, din sjuka jäkel

Robot
Se alla mord i Until Dawn, din sjuka jäkel

Försök inte, vi vet att du kommer att klicka.

#until-dawn


Medlem
Se alla mord i Until Dawn, din sjuka jäkel

Nice att FZ spoilar spel, era sjuka jäklar!

Skägg.
10 Chambers

Haha, du kan ju säkert undvika hälften av dem


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, du kan ju säkert undvika hälften av dem

Hört att man ska kunna rädda alla. Vet inte hur sant det är eftersom jag inte har varken en PS4 eller Until Dawn än.

Medlem

Suverän artikeltitel!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Satheus:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, du kan ju säkert undvika hälften av dem

Hört att man ska kunna rädda alla. Vet inte hur sant det är eftersom jag inte har varken en PS4 eller Until Dawn än.

Det stämmer, ish

ZF
Medlem
Citat:

Säg inget till din psykiat

kom igen nu, han vill ju bara hjälpa dig.

Medlem

En fråga, kommer detta bli snarlikt Heavy Rain?


signatur

Life is short , play more

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SajCo:

En fråga, kommer detta bli snarlikt Heavy Rain?

Kommer? Det är redan släppt. Det är likt i styrning och QTE-events, medan det skiljer i annat.

Inaktiv

Jag är inte sjuk. Jag är bara nyfiken

Medlem

Ska snart göra en tredje genomspelning där alla ska dö så var rätt bra att få lite tips annars tyckte jag videon var rätt kass, finns fler sätt att dö på än dessa, sen får man ingen jättespoiler storymässigt kanske men man ser ju precis vad man ska/inte ska välja. Hade varit bättre att bara visa själva dödsfallen i så fall.

KoP
Medlem

Började kolla på en lets play av detta för jag vet att jag aldrig kommer köpa det (för lite spelande för mycket qte). Men tröttnade på den kassa dialogen rätt snabbt. :/

inK
Medlem
Skrivet av SajCo:

En fråga, kommer detta bli snarlikt Heavy Rain?

Isåfall mer likt Fahrenheit. Men visst finns det vissa likheter, ja.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fast då är ju FZ ännu sjukare som lägger upp detta :D?! Ni kanske borde söka hjälpaj hos "psykologen" ;)?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av slarron:

Fast då är ju FZ ännu sjukare som lägger upp detta :D?! Ni kanske borde söka hjälpaj hos "psykologen" ;)?

Det finns ingen räddning för oss...


signatur
Medlem
Skrivet av KoP:

Började kolla på en lets play av detta för jag vet att jag aldrig kommer köpa det (för lite spelande för mycket qte). Men tröttnade på den kassa dialogen rätt snabbt. :/

Den "kassa" dialogen är egentligen spot on. I och med att hela spelet ska spegla den ganska usla skräck genren med highschool kids.

Medlem

Köpte det. Älskade det. Ett härligt spel som tar qte till AAA. Gillar man skräck så kommer man inte bli besviken ! Spelvärldens egna Cabin in the woods !

Medlem

Intressant att porr är så tabu och att skräp som detta släpps.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Klart man vill se alla mord i spelet!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

KoP
Medlem
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av KoP:

Började kolla på en lets play av detta för jag vet att jag aldrig kommer köpa det (för lite spelande för mycket qte). Men tröttnade på den kassa dialogen rätt snabbt. :/

Den "kassa" dialogen är egentligen spot on. I och med att hela spelet ska spegla den ganska usla skräck genren med highschool kids.

Då kollar jag hellre på "autentiska" 80-tals slasher filmer.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av SajCo:

En fråga, kommer detta bli snarlikt Heavy Rain?

Kommer? Det är redan släppt. Det är likt i styrning och QTE-events, medan det skiljer i annat.

Aha lol,tack för svar.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av KoP:

Började kolla på en lets play av detta för jag vet att jag aldrig kommer köpa det (för lite spelande för mycket qte). Men tröttnade på den kassa dialogen rätt snabbt. :/

Den "kassa" dialogen är egentligen spot on. I och med att hela spelet ska spegla den ganska usla skräck genren med highschool kids.

Då kollar jag hellre på "autentiska" 80-tals slasher filmer.

Fair enough! Själv är jag av inställningen att spelet är ruskigt underhållande att "titta på" (eller ja spela). Give it another chance iaf tills det sparkar loss med lite chanser till död

1
Skriv svar