"Kanske vi har men bra saker tål att sägas igen."

"Kanske vi har men bra saker tål att sägas igen."

Abrakapoff! som en trollkarl dyker jag upp en fredag, enbart för att önska en trevlig helg.

Och nu, med uppdraget avklarat, försvinner jag igen.

Väntade ni er något meningsfullt? varför komma till mig?
Men det är väl inte så konstigt när min humor och mina socialskillz kommer från denna serie:

Alakainvaderzim.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
"Kanske vi har men bra saker tål att sägas igen."

Jag tror det här är en sån där sak man måste kollat på förut för att kunna uppskatta

oooohhh, var försiktig med vad ni säger, annars kommer Soffipropp och läxar upp er.

Känner för att spela något... Hugo!... Någon?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

oooohhh, var försiktig med vad ni säger, annars kommer Soffipropp och läxar upp er.

Känner för att spela något... Hugo!... Någon?

JA, FÖR FAN!! Kan vi inte spela Hugo via knapptelefon!!?

Nej, nej nej nej, jag vet!

Vem vill lira det där sortera sopor spelet från "Tippen"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Undra om det skulle va en ny twitch trend? Twitch streams med gammal knapptelefon?

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Nej, nej nej nej, jag vet!

Vem vill lira det där sortera sopor spelet från "Tippen"?

Du menar inte det där sopiga spelet från en julkalender va?

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Traveller in time:

Nej, nej nej nej, jag vet!

Vem vill lira det där sortera sopor spelet från "Tippen"?

Du menar inte det där sopiga spelet från en julkalender va?

Neee, Sommarlovs morgon, såklart, på semestern i liten husvagn med en pytteliten tv som man alltid var tvungen att rotera antennen på för att få bild.

Näh vet ni, det är en solig dag där jag befinner mig, nu ska jag ut på hajk.
Salve!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar