Då släpps Dark Souls III i Japan

Robot
Medlem
Då släpps Dark Souls III i Japan

Längtar som fan till DS3!
Gillade Demon Souls, älskade DS1, gillade starkt DS2 och lär minst gilla DS3 starkt.
Hoppas att From Software lyckats igen ^^

Medlem

Föredrar ettan över tvåan men visst blir det ett köp även av nästa.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Mj ... ö ... l ... k


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag som knappt börjat spela tvåan än. Tycker DS2 är sjukt mycket svårare än Demon's och Dark Souls.

Medlem

Håller på beta av Bloobourne i lugn och ro, bara nosat på DS 1 och 2, vilket passar bra så kan jag sätta tänderna i ett nextgen DS3 utan känna av ev repetition från förgående delar i serien

Medlem

Älskar atmosfären i Souls spelen, men resten börjar bli jäkligt gammalt och mjölkigt.

Speciellt bossarna som är det sämsta med spelen.
Gå in i en "areana" och sidestrafe left. Jag har gjort det i 3 spel nu, det räcker

Medlem

Spelade klart ettan för ett tag sedan, köpte tvåan idag (rea på steam nu om någon mer är intresserad) och jag gillar det redan blir nog ett köp av trean också

Inaktiv
Skrivet av LVX156:

Jag som knappt börjat spela tvåan än. Tycker DS2 är sjukt mycket svårare än Demon's och Dark Souls.

Kanske har du blivit medlem i Covenant of Champions?

Själv tyckte jag ettan var mycket svårare.

Medlem

Titelförslag: "I Mars släpps Dark Souls III i japan".

Medlem
Skrivet av Salami:

Älskar atmosfären i Souls spelen, men resten börjar bli jäkligt gammalt och mjölkigt.

Speciellt bossarna som är det sämsta med spelen.
Gå in i en "areana" och sidestrafe left. Jag har gjort det i 3 spel nu, det räcker

Kör du med den spelstilen hela tiden förstår jag att du tröttnar

Medlem

The hype is real.

Ser verkligen fram emot detta.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Mj ... ö ... l ... k

Är nyfiken på om folk även skriver det om t.ex Mario och Zelda spelen..

Skrivet av Klaudia:
Skrivet av walter_iego:

Mj ... ö ... l ... k

Är nyfiken på om folk även skriver det om t.ex Mario och Zelda spelen..

Jag skriver det gärna, för det är det, men det behöver inte nödvändigtvis vara något dåligt. Men, som i de flesta fall, urholkar man en spelserie om man släpper dem för tätt, det känns så just nu med "Dark Souls".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Klaudia:
Skrivet av walter_iego:

Mj ... ö ... l ... k

Är nyfiken på om folk även skriver det om t.ex Mario och Zelda spelen..

Jag skriver det gärna, för det är det, men det behöver inte nödvändigtvis vara något dåligt. Men, som i de flesta fall, urholkar man en spelserie om man släpper dem för tätt, det känns så just nu med "Dark Souls".

Ja det är sant! Enligt mig så släpps t.ex. Mario-serien väldigt tätt!
Men alla blir glada för olika spel! (:

Medlem
Skrivet av Revakkyh:
Skrivet av Salami:

Älskar atmosfären i Souls spelen, men resten börjar bli jäkligt gammalt och mjölkigt.

Speciellt bossarna som är det sämsta med spelen.
Gå in i en "areana" och sidestrafe left. Jag har gjort det i 3 spel nu, det räcker

Kör du med den spelstilen hela tiden förstår jag att du tröttnar

Nja men blir väl så på bossarna. Mest pga som jag skrev ovan, miljön och övriga delar av spelen är 9.5 av 10.
Sen blir det Arena fight som är sjukt trist och närmast värdelöst imo. Strafe left bara för att ta sig vidare så man faktiskt kan ha kul.

Önskar dom iaf försökte göra spelen lite mer dynamiska. tex Taurus bossen samt kyrka gargolerna i DS1 är rätt perfekt, mer sånt imo.

Medlem

Gillar det mesta med DS och DS 2 men pallar nog inte med att lira 3:an ifall det kommer vara soul memory igen.
Jag tycker att det systemet skadar hela upplevelsen av 2:an...

1
Skriv svar