Metal Gear Solid V – Quiets fula sparbugg fixad

Robot
Metal Gear Solid V – Quiets fula sparbugg fixad
Medlem
Metal Gear Solid V – Quiets fula sparbugg fixad

Nån här på Fz som blev drabbad?

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Nån här på Fz som blev drabbad?

42h och har inte ens passerat uppdrag 18 så kan inte direkt påstå att jag ens är i närheten av det

Medlem

Jag hade henne med på 29 med full Trust men upplevde inte buggen. Måste ha varit irriterande dock eftersom hon är den enda någorlunda användbara buddy man kan ta med sig på det uppdraget.

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Jag hade henne med på 29 med full Trust men upplevde inte buggen. Måste ha varit irriterande dock eftersom hon är den enda någorlunda användbara buddy man kan ta med sig på det uppdraget.

jag visste om buggen men jag var så jäkla inne i storyn vid det tillfället så jag råkade också ha med henne på uppdrag 29 men blev ej drappat. Phew kände jag då då jag lagt ner 50h på spelet

Medlem

Börjar närma mig 30h played och har inte ens gjort 10% än.. Det här kommer förstöra hela min planering av hur jag tänkt spela i höst! Haha.

Medlem

Dock har dom inte fixat så att man kan fortsätta sin progression efter 42 om man blivit drabbad av buggen, har ingen större lust att spela yrtterligare 46h till..

Medlem

Har spelat 26h och 12%...

Medlem

Jag har spelat ca 10%... Men hur kollar man hur länge man spelat? Har inte hittat det.

Medlem

Synd att ett så pass bra spel blev ås pass mycket sämre så fort man nådde chapter 2 och insåg att man redan sett allt content

Medlem
Skrivet av Zane86:

Jag har spelat ca 10%... Men hur kollar man hur länge man spelat? Har inte hittat det.

Jag använder mig av Steams information.

Medlem

Hunden är ju ändå bäst så det är lugnt


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Zane86:

Jag har spelat ca 10%... Men hur kollar man hur länge man spelat? Har inte hittat det.

Jag använder mig av Steams information.

Ja, det är ju ett sätt - men spelar ju på PS4 ja

Medlem
Skrivet av nisp88:

Hunden är ju ändå bäst så det är lugnt

Dock inte just på det uppdraget. Den och Quiet är ungefär likvärdiga i andra uppdrag eftersom båda genomför spaningen åt en, men i dessa uppdrag är bara Quiets gevär till hjälp.

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Zane86:

Jag har spelat ca 10%... Men hur kollar man hur länge man spelat? Har inte hittat det.

Jag använder mig av Steams information.

Ja, det är ju ett sätt - men spelar ju på PS4 ja

Ser det inte riktigt framför mig. Men du pausar som vanligt och där i menyn lite längre ner i mitten? Står det records. Gå in där så har du tid och all annan matnyttig info.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av nisp88:

Hunden är ju ändå bäst så det är lugnt

Dock inte just på det uppdraget. Den och Quiet är ungefär likvärdiga i andra uppdrag eftersom båda genomför spaningen åt en, men i dessa uppdrag är bara Quiets gevär till hjälp.

Jaså jag har nog inte kommit så långt där jag känner att jag behöver någon annan än DD, eller jo när det det kommer en viss dimma kanske Quiet är bättre. Det ska jag testa


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

När det väl blir dags och köpa det här spelet, om några månader när priset sjunkit undan en smula, så lär allt vara fixat hoppas jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Amigaversionen på bild

Medlem

Fan va folk rusar igenom... ca 60h och 27% uppdrag 14 avklarat.

1
Skriv svar