Bloodborne-expansion avtäckt – se första trailern

Robot
Bloodborne-expansion avtäckt – se första trailern
Medlem
Bloodborne-expansion avtäckt – se första trailern

PC-släpp... tack.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det kommer bli Red Dead Redemption historian igen, enorma mängder personer som vill ha ett PC släpp men inget som finns i sikte!

Medlem

Hoppas på fler vapen och rustningar, det var lite fattigt i originalet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Med tanke på att Sony är utgivare för spelet så kan vi nog glömma PC-släpp... tyvärr.

Älskar Bloodborne och Souls-spelen och ju fler som kan spela de, desto bättre.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Det kommer bli Red Dead Redemption historian igen, enorma mängder personer som vill ha ett PC släpp men inget som finns i sikte!

Finns en chans fortfarande men det kommer absolut inte hända innan varje expansion/DLC är ute till PS4.

Medlem

Mycket av trailern är bara nya vapen som används mot existerande bossar, så vi får hoppas att det inte beror på innehållsbrist.

Medlem

Oj, hur ska man hinna med allt? Dark Souls 3 kommer ju snart!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av purjo:

Finns en chans fortfarande men det kommer absolut inte hända innan varje expansion/DLC är ute till PS4.

Chansen är lika stor som att Demon's Souls kommer till PC.

Medlem

Verkar vara lite nya animationer och attacker med, den när man hoppar upp och kör svärdet i halsen var ny

Medlem

åååååh. jag är så sjukt ambivalent om jag ska köpa en ps4 på grund av det här spelet...

hur står det sig mot souls spelen? har tagit mig igenom samtliga nu och tycker det är helt fantastiska.

Medlem

Får väl ta och klara detta får ju inte vara så att man har mindre än 100% achievements

Medlem
Skrivet av b0ne:

Oj, hur ska man hinna med allt? Dark Souls 3 kommer ju snart!

Haha, inga problem! DS 3 släpps inte förrän i mars april nästa år, Bloodborne-expansinen kommer redan i november. Gott om tid!

Edit: april (i Sverige)!

1
Skriv svar