GTA V:s freemode-uppdatering och konsoleditor släppta

Robot
GTA V:s freemode-uppdatering och konsoleditor släppta

Inga laddtider och ingen lobbyväntan i GTA Online längre.

#gta-v-2


Medlem
GTA V:s freemode-uppdatering och konsoleditor släppta

Synd att spelet i sig har blivit totalt ointressant, har inte startat det på flera veckor nu :/

Fixar moddare massa nya fordon (Golf II nomnom) och massa goa scripts och skit, kanske. Men multiplayer är dött för mig, det är alltid pingproblem verkar det som, kör man på någon så rubbar dom ofta till någon annanstans

Medlem
Skrivet av totte1015:

Synd att spelet i sig har blivit totalt ointressant, har inte startat det på flera veckor nu :/

Fixar moddare massa nya fordon (Golf II nomnom) och massa goa scripts och skit, kanske. Men multiplayer är dött för mig, det är alltid pingproblem verkar det som, kör man på någon så rubbar dom ofta till någon annanstans

Jag har tagit upp spelandet igen, men det går sådär, rätt ofta så blir sessionen tom på grund av detta ständiga disconnect problem, däremot har fuskare blivit avsevärt mindre, nu kan man spela i flera timmar utan att stöta på någon. Lagg systemet är fortfarande katastrofalt dock, denna gif som någon postade på gtaforums beskriver Online rätt bra. jag ska testa denna nya uppdatering nu.

Medlem

Allt stutter verkar vara helt fixat, och spelet fungerar överlag bättre än tidigare. På min PC ökade FPS-genomsnittet från 60 till 80.

Bra patch så här långt!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kan inte bry mig mindre om MP delen av GTA V, tills det kommer mer SP material så lär det förbli ospelat.

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!

För min del hade dom kunnat skippa MP helt och hållet men dom är ju giriga små jävlar som vill tjäna pengar på deras fake valuta.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Kan inte bry mig mindre om MP delen av GTA V, tills det kommer mer SP material så lär det förbli ospelat.

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!

För min del hade dom kunnat skippa MP helt och hållet men dom är ju giriga små jävlar som vill tjäna pengar på deras fake valuta.

Ett företag vill tjäna pengar? Fyfan vad hemskt.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Synd att spelet i sig har blivit totalt ointressant, har inte startat det på flera veckor nu :/

Fixar moddare massa nya fordon (Golf II nomnom) och massa goa scripts och skit, kanske. Men multiplayer är dött för mig, det är alltid pingproblem verkar det som, kör man på någon så rubbar dom ofta till någon annanstans

Det har inte blivit ointressant, bara mer awesome spel som kommit


signatur

You can´t kill whats already been killed!

Medlem

Precis som vanligt med Rockstar Social Club så går det jättefort att ladda ner uppdateringar. Hastigheten har pendlat mellan 25-100kB/s och uppdateringen är 440MB stor. Men konstigt nog har det stått "less than 1m remaining" ända sedan jag började tanka. Pfff, jag hoppas de skrotar Social Club till nästa stora spel. Men det är väl önsketänkande.

Medlem

GTAV behöver nya coop-missions och nya heists. Tills dess ligger det här på hyllan.

KoP
Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Kan inte bry mig mindre om MP delen av GTA V, tills det kommer mer SP material så lär det förbli ospelat.

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!

För min del hade dom kunnat skippa MP helt och hållet men dom är ju giriga små jävlar som vill tjäna pengar på deras fake valuta.

Skippa MP till GTA 5? Är du galen? Det är ju i princip den enda mode man spelar när man kör GTA nu. Sjukt kul å hitta på roliga/sjuka saker mrd polarna. Trist att pc versionen av freeroam i GTA 5 inte verkar ha fått lika mycket kärlek som till konsol dock.

Medlem
Skrivet av ohGr:

GTAV behöver nya coop-missions och nya heists. Tills dess ligger det här på hyllan.

va har det inte kommit nya heists än ? när ska dom komma nästa år eller blä

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av WolfGrin:

Kan inte bry mig mindre om MP delen av GTA V, tills det kommer mer SP material så lär det förbli ospelat.

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!

För min del hade dom kunnat skippa MP helt och hållet men dom är ju giriga små jävlar som vill tjäna pengar på deras fake valuta.

Skippa MP till GTA 5? Är du galen? Det är ju i princip den enda mode man spelar när man kör GTA nu. Sjukt kul å hitta på roliga/sjuka saker mrd polarna. Trist att pc versionen av freeroam i GTA 5 inte verkar ha fått lika mycket kärlek som till konsol dock.

Håller med, hade haft 6h speltid på gta om jag enbart kört SP. Har aldrig haft så roligt i ett multiplayer spel tillsammans med vänner tidigare.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!.

Håller med om att deras servrar är värdelösa. Nästintill ospelbara. Om man hostar ed death match så får man vara glad om man kommer upp i 6 spelare. Sen så kan det stå stilla på typ 7 spelare i 5 minuter och då lessnar nån och hoppar av då droppar det plötsligt in 1-2 spelare, sen lessnar nån annan efter 5 minuter till och då droppar det in en ny spelare. Totalt värdelöst.

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av WolfGrin:

Kan inte bry mig mindre om MP delen av GTA V, tills det kommer mer SP material så lär det förbli ospelat.

Inga av mina kompisar spelar MP heller mer av samma anledning som jag: Dåliga server(sega, laggar, random DC etc)Sjukt dåliga menyer och UI, tar allt för lång tid att starta en heist och sedan räcker det att EN lämnar/kraschar för att man måste börja helt om! Sen inte glömma alla buggar dom FORTFARANDE inte fixat!

För min del hade dom kunnat skippa MP helt och hållet men dom är ju giriga små jävlar som vill tjäna pengar på deras fake valuta.

Ett företag vill tjäna pengar? Fyfan vad hemskt.

Ett företag som vill tjäna pengar på att kränga skit. Ja, det är hemskt.

I Win 10 har spyware blivit en feature. I Win 11 skulle det inte förvåna mig kryptovirus normaliserats till feature, eller DLC för att skapa mappar. Artificiella spärrar är inte att ta betalt för kvalitet, det är att ta betalt för något kunden redan har eller haft.

1
Skriv svar