Live – Se Sonys Playstation-visning på Tokyo Game Show

Robot
Live – Se Sonys Playstation-visning på Tokyo Game Show
Quake-konnässsör
Live – Se Sonys Playstation-visning på Tokyo Game Show

Hmm ett nytt Suikoden hade inte suttit dumt till.

Inaktiv
Skrivet av almblad:

Hmm ett nytt Suikoden hade inte suttit dumt till.

Inte det minsta! Så jäkla kul lir!

Medlem

Hmm PlaystationVR och sänkt pris i japan till ca 35000 yen dvs ca 2500 sek hoppas prissänkningen påverkar priset här också.

Medlem

Inte mycket att hänga i granen om man inte är så förtjust i japanska spel (som väntat). Bloodborne the old hunters blir spännande däremot, blev lite nyfiken på AssCreed Jack the ripper också men är så trött på den spelserien så blir nog bara ett köp om just den grejen är fristående så man slipper köpa hela spelet.

Quake-konnässsör
Skrivet av laban005:

Inte mycket att hänga i granen om man inte är så förtjust i japanska spel (som väntat). Bloodborne the old hunters blir spännande däremot, blev lite nyfiken på AssCreed Jack the ripper också men är så trött på den spelserien så blir nog bara ett köp om just den grejen är fristående så man slipper köpa hela spelet.

Hade lite förhoppningar på att det skulle komma ut några bra JRPG, men verkade inte vara så mycket nytt.

Bloodborne expantionen kanske är lite intressant, men har fortfarande Dark Souls 2 expantionerna och klara ut

Sen kanske det inte var så mycket mera roligt.

Inaktiv

Vitan fick ungefär lika mycket kärlek som man hade kunnat förvänta sig, dvs. none.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Vitan fick ungefär lika mycket kärlek som man hade kunnat förvänta sig, dvs. none.

Jag höll inte räkningen men nog kändes det väl som 10-15 titlar till Vita?

Inaktiv
Citat:

citat

Skrivet av Margy:
Skrivet av Mjauv:

Vitan fick ungefär lika mycket kärlek som man hade kunnat förvänta sig, dvs. none.

Jag höll inte räkningen men nog kändes det väl som 10-15 titlar till Vita?

Was? Då måste jag kolla igen

- ok, kollat. Visst, bättre än de 4 titlar som Sony själva talat om men fortf... inte ett enda spel som jag är intresserad av så, viss sadness.

1
Skriv svar