Stor CS:GO-patch ute – nya hitboxar och animationer

Robot
Stor CS:GO-patch ute – nya hitboxar och animationer
Medlem
Stor CS:GO-patch ute – nya hitboxar och animationer

– Fixed horrible netcode

??.. nehepp


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w

Hur ser det ut i första person? Blir det nån animering som höjer vapnet längs med kroppen eller pekar det bara rakt in i väggen som vanligt? I Red Orchestra finns ju faktiskt ett djup i världen i förstapersonsvyn som gör att vapnets position anpassas efter terrängen i omgivningen.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Hipshot:

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w

Hur ser det ut i första person? Blir det nån animering som höjer vapnet längs med kroppen eller pekar det bara rakt in i väggen som vanligt? I Red Orchestra finns ju faktiskt ett djup i världen i förstapersonsvyn som gör att vapnets position anpassas efter terrängen i omgivningen.

Förhoppningsvis har dom INTE gjort något i förstaperson. Det är skitjobbigt när vapnen skall fällas ner i animation när man är nära en kant och sedan måste dom animeras upp igen så fort man backar några milimeter.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Hipshot:

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w

Hur ser det ut i första person? Blir det nån animering som höjer vapnet längs med kroppen eller pekar det bara rakt in i väggen som vanligt? I Red Orchestra finns ju faktiskt ett djup i världen i förstapersonsvyn som gör att vapnets position anpassas efter terrängen i omgivningen.

Förhoppningsvis har dom INTE gjort något i förstaperson. Det är skitjobbigt när vapnen skall fällas ner i animation när man är nära en kant och sedan måste dom animeras upp igen så fort man backar några milimeter.

Tror ej att de gjort det, märkte ingenting inatt när jag lirade... Tycker patchen i allmänhet är väldigt bra men är inte helt säker på m4a1-s ännu... måste testas i competetive ikväll för att avgöra vad jag tycker

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w

som de skev under videon

"finally....after 15 years...!"

Medlem

Jag har kört mycket sen patchen igår och jag känner en stor skillnad. Man kan t.ex inte bli upptäckt med vapen genom väggen och sånt där. Det är positivt och jag kan tänka mig med att versionen 1.35.00 så kommer det snart att gå över till source 2. Varför annars införa moderna hitboxes?

Medlem

Otroligt bra patch, hitboxarna är MYCKET bättre, det enda jag bryr mig om

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Väldigt imponerande måste jag ändå säga...

https://www.youtube.com/watch?v=Jj3P9_Slr2w

Efter ca 15 år har man löst ett känt problem.

Det är ju som när Apple sa att deras telefon kommer ta emot MMS. WOW!

Medlem

Grov fps dropp efter denna update

1
Skriv svar