EA bjuder på gratis Command & Conquer: Red Alert 2 via Origin

Robot
Medlem
EA bjuder på gratis Command & Conquer: Red Alert 2 via Origin

Kan man spela multiplayer i spelet längre?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Upplösningen är förmodligen katastrofal? Finns kanske widescreenfix att ladda ner.

Medlem

Upplösningen är förmodligen katastrofal? Finns kanske widescreenfix att ladda ner.

Medlem

Ja det går att spela wia xwis
De är de som tillhandahåller westwood online


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Yes yes.
Här är sajten för xwis.

Medlem

Snabb varning: Det är lite problem med Red Alert 2 i Windows 8.
Det finns forum inlägg på sajten om hur man ska göra.

Medlem

Red Alert 2 <3

MEG
Medlem

Har bara trevliga minnen från detta spel, undra om det håller idag?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Bara en liten ändring, man behöver inte tanka hem hela spelet. Det räcker om du påbörjat och sedan finns det på ditt konto.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Har fortfarande inga planer på att skaffa Origin.

Medlem

Fick man en anledning att öppna origin

Medlem

Är det bara för mig det inte fungerar? Får kvitto till mailen, men spelet finns inte i biblioteket.

Medlem

Underbart! hade dock varit ännu härligare om man kunde ladda ner spelet "ett fel har uppstått" får jag bara när jag försökt.

Medlem

Åh, gamla goda "Rädda Lört".

Medlem

får felmeddelande från origin hemsidan när jag trycker på "ladda ner" knappen :/

Medlem

Finns inte ens något erbjudande gällande Red Alert för mig.

Medlem

Sugen, men just det där med upplösningen avhåller mig. Minns änny ljuvt originalet, engineer rush, kompisar som inte snackade med en på två veckor efteråt.

Medlem

Fick felmeddelande jag med, skönt att det inte bara var jag. Kollade nyss Origin igen och nu finns inte erbjudandet kvar!

Medlem

http://cncnet.org/ har servrar uppe för red alert, tiberian sun, osv.

MEG
Medlem

Enkelt för företag att erbjuda gratisspel när de inte finns att ladda ned...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Verkar inte kunna ladda ner det, kommer bara in i "kompletta PC- Spel, vi bjuder". inget verkar hända.... även ingen knapp att direkt trycka.

Medlem

Kan ha varit något kompabilitetsproblem som de måste lösa.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Sugen, men just det där med upplösningen avhåller mig. Minns änny ljuvt originalet, engineer rush, kompisar som inte snackade med en på två veckor efteråt.

Det finns en gazillion forum topics om hur man kan öka res för Red Alert 2 på en modern dator.

Medlem

Är en högst egendomlig gova då jag senast igår satt och udnrade hur man kunde få tag i RA 2 ^^

Medlem

Har testat hela dagen, men händer ingenting när jag klickar på det.. Nu är det borta med.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Har testat hela dagen, men händer ingenting när jag klickar på det.. Nu är det borta med.

Om du kör windows 8 eller 10 så pröva googla lite. Chansen är att det är lite problem med nyare versioner men det borde finnas lösningar på nätet.

Medlem
Skrivet av Managor:

Har testat hela dagen, men händer ingenting när jag klickar på det.. Nu är det borta med.

Samma problem här men jag loggade precis in på Origin igen och nu har de uppdaterat med ett meddelande:

"Ute efter Command & Conquer Red Alert 2 och Yuri's Revenge?

Wow, ni älskar verkligen att vi bjuder på Command & Conquer Red Alert 2 och Yuri's Revenge. Efterfrågan är så hög att vi behöver lite tid att kyla av servrarna. Command & Conquer Red Alert 2 och Yuri's Revenge återvänder till "Vi bjuder" inom kort. Tack för ert tålamod!"

Medlem

Theme Hospital nu ju

Medlem

Idag finns Red Alert 2 att hämta gratis på Origin igen. Laddar hem det just nu.

12
Skriv svar