Hämta Amnesia i dag, bli skräckslagen gratis för all framtid

Robot
Hämta Amnesia i dag, bli skräckslagen gratis för all framtid
Medlem
Hämta Amnesia i dag, bli skräckslagen gratis för all framtid

Gratis är godast!

- oftast..

MEG
Medlem

Nice, sådant uppskattas


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Hoppas nu bara att Soma är lika bra.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Gratis gillar vi!

Medlem

kollade in recensionen till Amnesia här på fz. En tvåa! Hmm vågar man lita på det och skippa detta spelet eller ska man gå på meta cretics som var 85?

Medlem

Tusen tack för tipset. Tankat och klart så nu är det bara att ha en rentvättad hög med kalsonger och sen köra


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Saurfange:

kollade in recensionen till Amnesia här på fz. En tvåa! Hmm vågar man lita på det och skippa detta spelet eller ska man gå på meta cretics som var 85?

Det är ett typiskt exemplar varför man aldrig ska gå på recensioner gjorda av media.
Det närmaste du kan komma att bedömma om spelet är bra eller dåligt snabbt är att kolla user score på metacritic.
Ignorera critic review och metascore helt och hållet

Medlem
Skrivet av Saurfange:

kollade in recensionen till Amnesia här på fz. En tvåa! Hmm vågar man lita på det och skippa detta spelet eller ska man gå på meta cretics som var 85?

Amnesia får automatiskt en etta av mig eftersom jag inte vågar ta mig förbi titelskärmen och den bär inte spelet på sina axlar.

Medlem

Tack då blir det att testa detta. älskar ju skräck spel =D

Redaktör
Skrivet av Saurfange:

kollade in recensionen till Amnesia här på fz. En tvåa! Hmm vågar man lita på det och skippa detta spelet eller ska man gå på meta cretics som var 85?

Gå på vad du själv tycker - spelet är gratis i sex timmar till.


signatur
Medlem

Fan att jag inte läste detta tidigare! Missade ju hela gratis-grejjen...
Har ännu inte spelat Amnesia och october närmar sig med stormsteg. Det är iofs inte dyrt ändå men jag menar GRATIS liksom =d'

Får fortsätta med att spela igenom Resident Evil-serien fram till och med fyran nu när jag tjyvstartade shocktober med RE:2

Medlem

Spela Amnesia! Det är en milstolpe på många sätt. Liksom Penumbra. Lite höstmys på egen hand.

1
Skriv svar