Bildkalas från Starcraft 2-festen

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av vizay:

Kul å se lite bilder men majoriteten är ju på tok för mörka eller suddiga tyvärr :/

Svårt att ta riktigt skarpa bilder i dunkel belysning när folk skuttar omkring och pajar mer än vad det, enligt mig.

Mja, beror ju på vad man har för utrustning och erfarenhet skulle jag säga

Men det var inte menat som en diss, mer ett konstaterande. Hoppas du inte tog åt dig personligen!

Peace!

Medlem

Farligt att gå med något som liknar ett vapen i handen... får hoppas polisen var underrättad, annars kunde ju någon blivit skjuten. Jaha, var det värt att vänta på då? Blir inget köpt för mig då jag är inte är något inbitet fan av SC, men jag gillar Blizzard som företag.

Inaktiv

Åker till mediamarkt och köper ett ex för 199 kr :S

Medlem

Som sagt... jag är inte så fasligt biten av SC men eftersom det är en sådan ikon i spelhistorien så lär jag förr eller senare införskaffa SC2. Kul att se bilderna i artikeln förresten. Lidl-bilden var uppfriskande att se, orkar inte alltid med alla snor... öhm... yngre förmågor.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vizay:
Skrivet av spiken:
Skrivet av vizay:

Kul å se lite bilder men majoriteten är ju på tok för mörka eller suddiga tyvärr :/

Svårt att ta riktigt skarpa bilder i dunkel belysning när folk skuttar omkring och pajar mer än vad det, enligt mig.

Mja, beror ju på vad man har för utrustning och erfarenhet skulle jag säga

Men det var inte menat som en diss, mer ett konstaterande. Hoppas du inte tog åt dig personligen!

Peace!

Non taken! En ordentlig extern blixt skulle ha hjälpt men hade bara tillgång till popupen på min Nikon D40x.


signatur
Medlem

Hahahah gillade den med "Lockade även äldre publik." Den gubben gick runt o samla petflaskor och dylikt så tror han var uteliggare ;)!

Medlem

Sjukt mycket folk som skulle till Webhallen, deras video var lite bättre än FZs bilder.

Är där några bra erbjudanden på spelet i vanliga butiker?
Nån skrev att det var billigt på Elgiganten och MediaMarket.
Ska iofs inte köpa spelet, då jag suger nåt extremt på RTS.

Medlem
Skrivet av spiken:

Non taken! En ordentlig extern blixt skulle ha hjälpt men hade bara tillgång till popupen på min Nikon D40x.

ahh Nikon <3
Säg till om ni vill ha hjälp i framtiden med foto för sånt här, skulle kunna vara en kul grej.
Kör ju lite mer avancerat med en D2xs, ordentlig blixt, objektiv osv men använder utrustningen på tok för lite (skulle ju va free of charge så klart ;])

Medlem

Kan tänka mig att tjejerna på bilderna fick en del blickar efter sig och det fick mig att fundera; vad skulle jag som kille klä ut mig till och på vilket event, för att det skulle få samma effekt?

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Mahone:

http://gordon.fz.se/bildcache/b/b3zchqiyorn4x5vas9e26kt1wpdlj...

Köar han för nöjets skull eller vet han ens vad han köar för?

Dissa inte lidlgubben, han kommer att äga dig totalt sen

Gubben satt ju bara där

Medlem
Medlem
Skrivet av Confuzed:

Kan tänka mig att tjejerna på bilderna fick en del blickar efter sig och det fick mig att fundera; vad skulle jag som kille klä ut mig till och på vilket event, för att det skulle få samma effekt?

Laides Night, klä dig i kostym.

Skägg.
10 Chambers

Faktum var att det var väldigt få cosplayers, Kerrigan och Ghosten utgjorde 50 procent och andra halvan var inte värd att fota.

Visay, we may hold you to that!


signatur
Medlem

Köpte liret idag 299kr på mediamarkt billigt och bra

Inaktiv
Skrivet av Confuzed:

Kan tänka mig att tjejerna på bilderna fick en del blickar efter sig och det fick mig att fundera; vad skulle jag som kille klä ut mig till och på vilket event, för att det skulle få samma effekt?

Utklädd som Teletubbies på en kunglig begravning.

Ghost tjejen om du läser detta så pm:a mig :):up:


signatur
Medlem

Kan man ta ner spelet på digital väg? Kollade på steam men det fanns inte, battlenet kanske.

Medlem

En hel del "sköna" människor på filmerna iaf.
Men jag är nog lite glad att jag inte var där, klarar inte av för mycket sånt på en gång.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Redstar:

Kan man ta ner spelet på digital väg? ... battlenet kanske.

Ja. Man kan köpte nyckel via battle.net sedan kl. 10 igår tror jag (dock så vet jag inte hur deras server mår, men antagligen bättre än igår).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Var hittar man bra matcher (med kommentator) för sc2. Engelska eller Svenska som språk tack.
Har ni någon bra site att rekommendera?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Kylig:

Åker till mediamarkt och köper ett ex för 199 kr :S

Så billigt? Hur kan de ha så billigt?!

Jag köpte också mitt ex på mediamarkt, men för 289kr. Riktigt kap!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av bleak:

webhallens video från eventet. Såg ut att vara riktigt bra stämning

http://www.youtube.com/watch?v=05S7QYWbRzs

Snyggt att Terran Marinen gick som en pingvin, dom borde lära sig bygga stora rustningar av dom som gjorde Warhammer 40k rustningarna till E3.

12
Skriv svar