Se tidig gameplay från Dark Souls 3

Robot
Se tidig gameplay från Dark Souls 3

Fyra minuter med drakar, lömska bakhåll och en intensiv bossfight!

#dark-soul-3, #from-software


Medlem
Se tidig gameplay från Dark Souls 3

En blå mätare? Har vi mana?

Medlem

Gött med tiding gameplay

Ser ut att kunna bli roligt, rörelserna ser snabba och responsiva ut. Hoppas bara inte man måste reparera sina vapen efter 5 fiender i detta också. Gillar inte att köra med magi.

Medlem

5e spelet och exakt likadant. What the point? Rulla omkring etc.
Älskar spelen för vad dom är, men rullandet är det tråkigaste och absolut fånigaste med hela serien.

Gnällkuk

ALdrig varit intresserad av den här serien men jag måste säga att det bossen var nog en av de coolaste jag sett på år och dar! Vilket mästerverk till skapelse!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Luciphear:

En blå mätare? Har vi mana?

Vid 2.43 så castar han ett miracle och förlorar på den blåa mätaren så verkar som det! och tar en "mana" potion

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Luciphear:

En blå mätare? Har vi mana?

Vid 2.43 så castar han ett miracle och förlorar på den blåa mätaren så verkar som det! och tar en "mana" potion

Ala Demon Souls

Asså, grafiken, precis som Bloodborne, fast Souls gameplay... jag blir så exalterad!

Medlem

Fan av serien så ska bli kul ! Men när ska detta få kritik för att inte vara mer innovativt ?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Bahoven:

Fan av serien så ska bli kul ! Men när ska detta få kritik för att inte vara mer innovativt ?

Kanske kommer nu med fjärde spelet, ungefär som Call of Duty-serien. Även AssCreed började väl främst få kritik för same old same old i samband med fjärde släppet?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Bahoven:

Fan av serien så ska bli kul ! Men när ska detta få kritik för att inte vara mer innovativt ?

Kanske kommer nu med fjärde spelet, ungefär som Call of Duty-serien. Även AssCreed började väl främst få kritik för same old same old i samband med fjärde släppet?

Tror inte det kommer ske direkt. Spelen i grunden är riktigt bra, men allt runt omkring är exakt samma och börjar bli riktigt jäkla tråkigt imo.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Salami:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Bahoven:

Fan av serien så ska bli kul ! Men när ska detta få kritik för att inte vara mer innovativt ?

Kanske kommer nu med fjärde spelet, ungefär som Call of Duty-serien. Även AssCreed började väl främst få kritik för same old same old i samband med fjärde släppet?

Tror inte det kommer ske direkt. Spelen i grunden är riktigt bra, men allt runt omkring är exakt samma och börjar bli riktigt jäkla tråkigt imo.

Hade inte spelserierna jag nämnde samma problem?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Salami:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Bahoven:

Fan av serien så ska bli kul ! Men när ska detta få kritik för att inte vara mer innovativt ?

Kanske kommer nu med fjärde spelet, ungefär som Call of Duty-serien. Även AssCreed började väl främst få kritik för same old same old i samband med fjärde släppet?

Tror inte det kommer ske direkt. Spelen i grunden är riktigt bra, men allt runt omkring är exakt samma och börjar bli riktigt jäkla tråkigt imo.

Hade inte spelserierna jag nämnde samma problem?

För min del får de gärna fortsätta så som de är.. Men vad jag förstått så kommer inte Souls/BB spel ligga på agendan efter DkS3. De har andra IPs under sitt tak de ska jobba med, bland annat ett ninja spel.. Och ett ninja spel av From Soft,,.. rysningar.

1
Skriv svar