Lär dig om karriärläget i EA Sports MMA

Robot
Lär dig om karriärläget i EA Sports MMA
Medlem
Lär dig om karriärläget i EA Sports MMA

Skulle vara kul att se ett recension på detta och kunna jämföra det med UFC Und...

Medlem

Fluffo: Absolut, därför jag inte köpt ufc än, vill bara köpa ett av dom, men lika bra att vänta på recensionen av detta först!

Halvnakna män som kramas; jag skippar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Halvnakna män som kramas; jag skippar...

Det trodde jag också om UFC för några år sedan då man bara hade sett klipp från när ligan startade och inte hade just några regler att tala om, då låg folk mest o kramades och slog varandra i skrevet (ja det var tillåtet i början 0.o)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Innehållsmässigt så utklassar detta spel UFC med hästlängder.
Och grapplinganimationerna får UFC att likna ett skämt.
Men även om själva spelandet ser bättre ut nu än tidigare så är frågan fortfarande om detta spel kommer KÄNNAS lika bra som UFC, standing i MMA ser fortfarande stelt och klumpigt ut.

Jag har då bytt in mitt UFC redan, spelet är helt enkelt för långtråkigt, detta hämtar jag ut så fort det släppts och håller tummarna att det kan leverera.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äh, ge mig ett nytt Fight Night. Men hugging ain't fighting.

Medlem
Skrivet av Slaxor:

Äh, ge mig ett nytt Fight Night. Men hugging ain't fighting.

Boxning är ju den löjligaste av sporter. Ska vi måste sitta o vänta 10-12 ronder av fjantande runt i ringen innan nån blir nerslagen?
Av med handskarna så kanske det blir nå drag i sporten!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Spelmekaniken i UFC gillar jag skarpt men karriärläget är ett trist och multiplayer toklaggar, så nu står mina förhoppningar till ea mma.

Verkar bli ett bra karriärläge och det bådar ju gott, förhoppningsvis blir även mp åtminstone spelbart.

1
Skriv svar