Rapport från Starcraft 2-kön

Robot
Rapport från Starcraft 2-kön

I fredags kom de första personerna som väntar på Blizzards strategifest.

#starcraft-ii


Medlem
Rapport från Starcraft 2-kön

Jag såg att de satt där i fredags... de ska ha en eloge att de pallar sitta så nära Dovas(roffigt ställe) och i regnet dessutom!

Avstängd

dubbel..........

Avstängd

dovas är ju billigt )

Medlem

Kul med lite rapport. Hoppas att ni rapporterar om vad som händer när Webhallen öppnar dörrarna


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Får ens den där lilla flickan spela spelet?

Skulle verkligen krävas något extra ordinärt för att man skulle spendera 4dagar framför en butik.. Typ att man fått en ny bil på köpet eller så.

Medlem

Väntar hellre på posten, fast det verkar nästan som de inte kan komma i tid, som vanligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fattar aldrig vitsen med att köa sånt, är det roligt ens ? folkt tar spelsläpp på lite väl stort allvar.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fattar aldrig vitsen med att köa sånt, är det roligt ens ? folkt tar spelsläpp på lite väl stort allvar.

Kan bara hålla med, förstår de inte att det går bra att boka spelet?
Visst kul att folk från blizz kommer till webhallen, men inte behöver man köa flera dar för det...

Medlem

Starcraft ZZzzzZZZzzz


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Såg att folk klagar på Cdon angående Sc2, att de inte skulle få det i tid osv. Jag fick mitt idag så jag var ändå nöjd


signatur

Burn in the light.

QRT
Medlem

Dom gör väl det till en rolig "grejj" antar jag. Tjötar med andra nördar osv. Jag skulle aldrig stå så länge i kö iaf, möjlightvis om man fick en bil eller något liknande som Håkan nämnde

Medlem

Köa för starcraft2? Nää men för WoW? aah

Medlem

full creds till folk som pallar, står inte i kö för nått spel eller film eller pryl.

Kul dock att det är folk i den där kön som var typ bäbisar när ettan kom hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av redruM:

Såg att folk klagar på Cdon angående Sc2, att de inte skulle få det i tid osv. Jag fick mitt idag så jag var ändå nöjd

Fick mitt CE ifrån CDON Idag, runt kl 1. Oerhört bra!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag hade stått i kö i några timmar utanför Webhallen om jag hade bott i Stockholm. Men några dagar? Näää...

Medlem

Att man orkar och ha tid att sitta där å vänta. Jag skulle ha boka det istället


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hade aldrig pallat att stå en hel helg i en kö.. Dem som är där måste ju vara där pga allt som händer i kön (olika aktiviteter och dylikt)


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

hahaha "Mata ej nörden"

Ska sj på nattöppet om 4 timmar. Terran theme på högsta volym i bilen påväg dit

Medlem

Sen i FREDAGS? Usch...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fattar aldrig vitsen med att köa sånt, är det roligt ens ? folkt tar spelsläpp på lite väl stort allvar.

Det är ju en rolig grej för dem, precis som annat folk hittar nöje i diverse andra dumheter.

Själv skulle jag aldrig överhuvudtaget få för mig att köa sådär för ett spel eller biofilm, men å andra sidan åker jag iväg en vecka varje sommar och lever på sprit o wookad älg, sover i tält och lyssnar på en massa oljud till musik. Något som många säkert inte kan förstå hur nån vill utsätta sig för

Men sålänge dom har roligt så äre ju kul att nått händer om kvällarna.

Synd bara att det gäller ett sånt värdelöst spel


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Alltid tyckt det varit pinsamt med sådana personer. Men visst, deras val.

http://www.fz.se/bilder/?id=129706

Han var ju dessutom rätt snygg håret.. färgning of doom.

Medlem

Måttligt retarded... skulle hellre ta den i röven än o stå i kö för ett spel.......I fyra dagar


signatur

Godspeed

Medlem

Patetiskt.
Man kan ju lika gärna vänta en vecka och köpa det senare, eller när nästa leverans nu dyker upp.

Medlem

Tror inte att spelet är så otroligt viktigt för dom och att det är därför de köar. Det är nog bara att dom gör en lite happening och en grej av det hela. Var det inte de första som fick ngt extra föressten? Det väger ju in också.

Är det ngn som har koll på om det är kl 00:00 svenk tid, eller GMT, dvs kl 01 för oss som gäller?

// edit

Fick min CE idag, sååå nice


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är det bara jag som inte kan söka med kollinummret ifrån webhallen? Det skickades den 21 tycker jag borde fått det idag iaf.

Medlem

fattar inte heller varför folk står i dagar för o köpa det när man kan förbeställa det o få det dagen innan release som vissa fått vad jag läst. Har bokat det o får d imorgon eller på Onsdag, räcker gott o väl.

Medlem

min polare fick det imorse från cdon... men han kan inte spela förräns vid 00 eller 01 märker vi... själv laddar jag ner skiten från deras hemsida kör en digital variant jobbigt med skivor o cd keys o annat trams


signatur

Godspeed

Medlem

Helt galet, gick till webhallen idag för att köpa en riktigt spel, Arma: OA och så ser man massa kids campa utanför för att köpa ett spel... Bra att det är sommarlov så att de inte skolkar i alla fall.
Värre är det nog med alla vuxna människor som sitter där, undrar hur många som är sjukskrivna eller offrar sin semester för att campa ute på sveavägen...

Medlem

Värt... Bortkastad tid enligt mig.

123
Skriv svar