Playstation VR kommer kosta "som en ny spelplattform"

Medlem
Skrivet av Gandir:
Skrivet av onliner72:

4000+ för konsol 3500+ för vr ..... lol

för dyrt för den vanlige användaren.

men måste man vara först så kostar det

Vilket är mindre än de flesta slänger på en mobiltelefon per år, även om dem är vanliga användare. Så skulle inte vilja säga att det är för mycket för något som kommer att vara för flera år.

De flesta byter inte telefon varje år. De flesta unga, teknikintresserade personer gör det, men de är en liten minoritet.

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av onliner72:

4000+ för konsol 3500+ för vr ..... lol

för dyrt för den vanlige användaren.

men måste man vara först så kostar det

Vilket är mindre än de flesta slänger på en mobiltelefon per år, även om dem är vanliga användare. Så skulle inte vilja säga att det är för mycket för något som kommer att vara för flera år.

De flesta byter inte telefon varje år. De flesta unga, teknikintresserade personer gör det, men de är en liten minoritet.

Precis och vilka tror du är kundgruppen?

Medlem

Mer än Wii U i alla fall...

Medlem

Tar nog hellre Oculus till PC så man kan köra det i vilka spel man vill och se hur bra det fungerar, Skyrim är brutalt med DirectX-injektor och de flesta andra spel med. Menysystem och UI behöver dock anpassa sig framöver...

Medlem

Den VR teknik som porr-producenterna stödjer kommer att bli den ledande.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Snabba spel och typiska bilspel tycker jag är jobbiga med DK2.

Jag körde DK2 och Project CARS och jag tyckte det funkade riktigt bra efter omständigheterna. Fördelen är att man kan se in mot apex när man ställer upp bilen för en kurva och inte behöver köra blint in.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av marcus8958:

Snabba spel och typiska bilspel tycker jag är jobbiga med DK2.

Jag körde DK2 och Project CARS och jag tyckte det funkade riktigt bra efter omständigheterna. Fördelen är att man kan se in mot apex när man ställer upp bilen för en kurva och inte behöver köra blint in.

Tycker nvidia surround löser den biten bättre.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

På Siba får du loss en ps4 för ca 2700kr i helg om du fixar sibakort.

Källa på det?

Medlem
Skrivet av devilrat:
Skrivet av marcus8958:

På Siba får du loss en ps4 för ca 2700kr i helg om du fixar sibakort.

Källa på det?

Nu är det försent. Men på Sibas hemsida var det under helgen 20% rabatt på elektronik om du hade sibakort som du kunde fixa på plats.

"www.siba.se/content/20-procent
I helgen är det SIBAkort-dagar med 20% rabatt på en mängd varumärken. Erbjudandet gäller i alla våra butiker (ej siba.se) den 19-20 septermber. Passa på att ..."


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar