Möt slagsmålssugen witch hunter från Warhammer: End Times – Vermintide

Robot
Medlem
Möt slagsmålssugen witch hunter från Warhammer: End Times – Vermintide

Många saker som går rätt för warhammer fantasy just nu. Gör mig glad !

Medlem

Nu har inte jag hunnit testa alfan än och hört lite negativa saker om den men nog rycker det lite när man ser klippet och tänker på potentialen det har att bli bra. Sen gäller det bara att utvecklarna kan ro hem det också.

Medlem

Jag kommer inte att ha höga krav på det här så länge man kan köra som ironbreaker

Medlem

Fatshark. Om de gör som de gjorde med War of the Roses: Kingmaker och War of the Vikings så kommer vi få en obalanserad, buggig sak som de sedan skiter i att fixa utan koncentrerar sig på att sälja DLC'er istället.

Efter War of the Vikings tappade jag förtroendet för dem helt.

Skrivet av Ahris:

Jag kommer inte att ha höga krav på det här så länge man kan köra som ironbreaker

Kollade du chatten i klippet så står där vid ett tillfälle "Dwarf Ranger" så ironbreaker tvivlar jag på.


signatur

I drank what?

Medlem

Någon som vet om det kommer ha online mp likt L4? Var ruggigt kul.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fatshark. Om de gör som de gjorde med War of the Roses: Kingmaker och War of the Vikings så kommer vi få en obalanserad, buggig sak som de sedan skiter i att fixa utan koncentrerar sig på att sälja DLC'er istället.

Efter War of the Vikings tappade jag förtroendet för dem helt.

Skrivet av Ahris:

Jag kommer inte att ha höga krav på det här så länge man kan köra som ironbreaker

Kollade du chatten i klippet så står där vid ett tillfälle "Dwarf Ranger" så ironbreaker tvivlar jag på.

Om inte så finns det ju DLC!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fatshark. Om de gör som de gjorde med War of the Roses: Kingmaker och War of the Vikings så kommer vi få en obalanserad, buggig sak som de sedan skiter i att fixa utan koncentrerar sig på att sälja DLC'er istället.

Efter War of the Vikings tappade jag förtroendet för dem helt.

Skrivet av Ahris:

Jag kommer inte att ha höga krav på det här så länge man kan köra som ironbreaker

Kollade du chatten i klippet så står där vid ett tillfälle "Dwarf Ranger" så ironbreaker tvivlar jag på.

Som tur är så är balansen inte alls lika viktigt i ett coop-spel som när man tävlar mot varandra.

Medlem

Efter att fatshark scammande sina spelare med krater så krävs det mycket för att jag ska köpa ett spel från dessa tjuvar

Medlem

Tiderna som Witch Hunter i Warhammer Online, det var grejer det....

Ser inte hur något annat warhammerspel ska kunna mäta sig med det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Mirage:

Fatshark. Om de gör som de gjorde med War of the Roses: Kingmaker och War of the Vikings så kommer vi få en obalanserad, buggig sak som de sedan skiter i att fixa utan koncentrerar sig på att sälja DLC'er istället.

Efter War of the Vikings tappade jag förtroendet för dem helt.

Skrivet av Ahris:

Jag kommer inte att ha höga krav på det här så länge man kan köra som ironbreaker

Kollade du chatten i klippet så står där vid ett tillfälle "Dwarf Ranger" så ironbreaker tvivlar jag på.

Som tur är så är balansen inte alls lika viktigt i ett coop-spel som när man tävlar mot varandra.

Som otur är kommer buggarna och bristande stöd fortfarande förstöra spelet.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Cane:

Efter att fatshark scammande sina spelare med krater så krävs det mycket för att jag ska köpa ett spel från dessa tjuvar

Jag måste ha missat det. Inte för att jag spelade Krater men vad gjorde dom för fel?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Cane:

Efter att fatshark scammande sina spelare med krater så krävs det mycket för att jag ska köpa ett spel från dessa tjuvar

Köpte du KRATER 10.000 DOLLAR VICTOR EDITION och blev missnöjd med middagen?

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Cane:

Efter att fatshark scammande sina spelare med krater så krävs det mycket för att jag ska köpa ett spel från dessa tjuvar

Jag måste ha missat det. Inte för att jag spelade Krater men vad gjorde dom för fel?

Lovade mer än de höll. Jag förbokade spelet och t.ex. hade de lovat co-op i kampanjen vid ett senare skede, när co-op väl kom var det några enstaka separata uppdrag.

Sedan ska vi inte glömma att spelet aldrig gjordes klart och det saknade slut

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Cane:

Efter att fatshark scammande sina spelare med krater så krävs det mycket för att jag ska köpa ett spel från dessa tjuvar

Jag måste ha missat det. Inte för att jag spelade Krater men vad gjorde dom för fel?

Lovade mer än de höll. Jag förbokade spelet och t.ex. hade de lovat co-op i kampanjen vid ett senare skede, när co-op väl kom var det några enstaka separata uppdrag.

Sedan ska vi inte glömma att spelet aldrig gjordes klart och det saknade slut

Inget slut?! Huga.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar