Bortskämd!

Inaktiv
Bortskämd!

Hoppas ni alla har en trevlig start på söndagen

Själv är jag något så kopiöst trött. Kom hem ifrån Danmark i torsdags, fortfarande inte utvilad.

Och vad gjorde jag i Danmark då? Jo, jag var på konferens i 4 dagar. Och inte vilken som helst, 4 dagar fulla med spel. Dom flesta av er som läser vet ju att jag jobbar i en spelbutik (börjar bli lite töntigt att inte nämna vilken, då det bara finns en kedja kvar tyvärr... Men men). I måndags startade den årliga konferensen för oss butikschefer, and it was gooood!

Fick klämma och känna på Project morpheus bland annat, så sjukt pepp! Sen var det alla dom spelen som är på ingång, Assassins, Just Cause, Need for speed, Tomb raider, Star wars, Dark souls 3 etc. Det kommer bli en otroligt rolig period nu!

En hel väska full med spel och tillbehör fick följa med hem. Ibland så är man lite mer bortskämd än andra, gratis mat, boende och en hel drös med spel. Ibland förstår jag inte att jag får betalt för det där!

Vill ni se lite från veckan så kan ni kolla Instagram, nineldos.

Ha nu en fortsatt trevlig helg allihopa! Och vill ni ha någon mer info om något, fråga så får vi se om jag får svara på just den frågan

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Bortskämd!

"Ibland förstår jag inte att jag får betalt för det där! "

Tanken, min vän, är att du skall kränga mer av deras grejor. Det är liksom poängen med sådana events


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Jo, det är jag fullt medveten om, det är inte min första konferens. Men det är ändå en helt fantastisk grej att vara med om! Jag är bara tacksam och glad över det, that's all


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem

Fyra dagar utan man och barn är väl skönt, oavsett var du är och varför du är där?

Medlem

Bara _lite_ avis....

Själv är jag mest intresserad av nya UT, Fallout 4 och Total War: Warhammer. Någon info om dem?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jo, lite semester kan det nog räknas som trots att det var jobb

Nja, varken UT eller Warhammer fick vi se så mycket av. Men Fallout, alltså wow!!! Tror det blir en "sjukskrivning" när det kommer Haha! Men skämt åsido, det såg riktigt grymt ut. Och även Fallout-appen Shelter otroligt nog.


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem

Appen var rolig ett par dagar, men blev tyvärr för repetitivt efter ett tag. Men synd att man inte fick tag på en CE av F4.

Hehe, jo, ungefär som en del tenderar att bli "sjuka" lagom till älgjakten eller OS

Sedan vill man gärna ha en CE av TW: Warhammer också, men har inte sett någon sådan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ja, CE av Fallout fick vi reda på att den skulle komma typ en onsdag, in i systemet på torsdag och till sist borttagen på fredagen för att den var slut. Var helt sjukt!

Sen var den ju faktiskt ganska limited också, vilket jag gillar att samlarutgåvor är. Det blir liksom inte samma sak när det finns 10 stycken kvar i varje butik 5 veckor efter release.


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Låter som en bra start på en vecka
Lite avis faktiskt.
Instagram följer jag nog inte, brukar undvika sånt som låter som något laxermedel man köper på apoteket


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar