Rymdstrider i The Old Republic

Robot
Medlem
Rymdstrider i The Old Republic

Pass.

Jag håller mig kvar vid allt detta bara är ett sjukt skämt och nästa år kommer BioWare meddela att KotOR 3 är på väg.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Förstörare"... allvarligt hehe...


signatur
Inaktiv

Vågar man hoppas att det blir något liknande X-Wing vs. TIE Fighter, hade varit schyst mellan raids och questand ^^

AW8
Medlem
Skrivet av Gortie:

"Förstörare"... allvarligt hehe...

Haha!

Och rymdstrider... hmm. 95% av TOR-forumet verkar tro att spelet inte kommer att funka utan dem.
Det är en bonus och inget annat, det har jag alltid sagt.

BioWare-story>rymdstrider.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Sjukt tufft. Ser fram emot detta med råge!

Medlem

Kommer ihåg rymdstriderna från Jump to Lightspeed <3 banbrytande expansion.

Medlem

Håller med AWB, story är vad Bioware är kända för och även om jag inte klagar på att det även kommer att bli rymdstrider så är det något jag hade klarat mig utan. Samtidigt har man ju en del minnen från X-Wingtiden och görs striderna bra så blir det en trevlig bonus.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Pass.

Jag håller mig kvar vid allt detta bara är ett sjukt skämt och nästa år kommer BioWare meddela att KotOR 3 är på väg.

Dock är inte det så troligt då LA och EA styr produktionen... De kräver pengar! :\


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Rymdstrider låter najs, men jag hade spelat TOR även utan dem. Om den delen fungerar bra så är det bara ännu ett starkt skäl till att spela det. Och vem säger att rymdstrider inte kan vara en del utav storyn precis som strider till fots?

Vågar man hoppas på möjligheten att borda de större skeppen och slåss inuti dem (som i Battlefront 2)? Då har vi en riktig vinnare.

Medlem

Hoppas det blir i still med Freelancer striderna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"Förstörare."

Alltså "destroyers" översätts till "jagare" på svenska.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem

De verkar verkligen ta tag i många spelaspekter - klarar de av att leverera fläskighet på alla?

Medlem
Skrivet av Sillage:

Hoppas det blir i still med Freelancer striderna

mmmm, Freelancer. Kan inte annat än hålla med.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Klart att man skulle ut i rymden, eller the "expanded universe", allt annat hade varit fånigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Saarbrücken:

"Förstörare."

Alltså "destroyers" översätts till "jagare" på svenska.

Näää, Destroyers översätts inte!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Klart att man skulle ut i rymden, eller the "expanded universe", allt annat hade varit fånigt.

EU i SW är inte rymden, utan allt som utspelas utanför filmerna. Någto abstrakt alltså

Medlem
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av Saarbrücken:

"Förstörare."

Alltså "destroyers" översätts till "jagare" på svenska.

Näää, Destroyers översätts inte!

Hur som helst så äger Förstörare allt motstånd.


signatur
1
Skriv svar