Skyshine’s Bedlam

Robot
Skyshine’s Bedlam

Ack ljuva postapokalyps. Vi försmäktar i ödelandet bland kannibaler och cyborger, och vi älskar det.

#skyshines-bedlam, #ftl-faster-than-light, #xcom-enemy-unknown, #bedlam, #bedlam-1996, #the-banner-saga, #the-oregon-trail


Medlem
Skyshine’s Bedlam

Jag ÄLSKAR spelet.

Tack så mycket.

Medlem

Ser ut som ett flash spel. Förhoppningsvis tar de inte betalt för detta.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser ut som ett flash spel. Förhoppningsvis tar de inte betalt för detta.

LoL wth? Betalar 10ggr mer för det här är nå AAA "ctr+v" spel.

dmn
Medlem

Sunkig grafik.

Medlem
Skrivet av dmn:

Sunkig grafik.

Haha, vad är sunkigt med den? Det enda sunkiga här är din attityd. Du gör sällan annat än att gnälla verkar det som.

dmn
Medlem
Skrivet av Xepheros:

Haha, vad är sunkigt med den?

Det är fult, helt enkelt. De har gett sig på en viss grafisk stil och misslyckats.

Medlem

Ser bra ut som fasen. Blir nog ett köp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Xepheros:

Haha, vad är sunkigt med den?

Det är fult, helt enkelt. De har gett sig på en viss grafisk stil och misslyckats.

För mig har dom lyckats helt och hållet. Är helt perfekt, exakt som Banner saga imo.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Xepheros:

Haha, vad är sunkigt med den?

Det är fult, helt enkelt. De har gett sig på en viss grafisk stil och misslyckats.

Vad är det fula menar du? Menar inte att verka dryg eller nåt, men jag ser verkligen inte vad du menar. Det har en väldigt snygg art direction, stilen av det är atmosfärisk, och det finns ingenting rent tekniskt som är katastrofalt.

dmn
Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Xepheros:

Haha, vad är sunkigt med den?

Det är fult, helt enkelt. De har gett sig på en viss grafisk stil och misslyckats.

Vad är det fula menar du? Menar inte att verka dryg eller nåt, men jag ser verkligen inte vad du menar. Det har en väldigt snygg art direction, stilen av det är atmosfärisk, och det finns ingenting rent tekniskt som är katastrofalt.

Jag tycker det ser för jävligt ut. Dåligt utfört.

FM-guru
F.d. Sisyr

Slog till med ett köp, och visst är det skoj. Testade på Easy först, och nog fan var det easy (klarade kampanjen på första försöket. Dock är den, om jag förstod det rätt, kortare på Easy än de andra svårighetsgraderna). Får se om det är stor skillnad på Normal och Bedlam - hoppas det!

Medlem

Riktigt skitspel förstår inte hur ni kan ge det 4/5. Det absolut horribla stridssystemet och de platta arenorna drar verkligen ner hela spelet

Medlem
Skrivet av Cane:

Riktigt skitspel förstår inte hur ni kan ge det 4/5. Det absolut horribla stridssystemet och de platta arenorna drar verkligen ner hela spelet

Vad är det som gör det till ett skitspel? Vad är fel på stridssystemet?

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Slog till med ett köp, och visst är det skoj. Testade på Easy först, och nog fan var det easy (klarade kampanjen på första försöket. Dock är den, om jag förstod det rätt, kortare på Easy än de andra svårighetsgraderna). Får se om det är stor skillnad på Normal och Bedlam - hoppas det!

Easy är mest en tutorial. Det är mycket roligare på normal och framför allt bedlam.

Skrivet av Cane:

Riktigt skitspel förstår inte hur ni kan ge det 4/5. Det absolut horribla stridssystemet och de platta arenorna drar verkligen ner hela spelet

Jag hoppas det framgår i texten varför jag gillar spelet. Det verkar som om särskilt stridssystemet är något av en vattendelare. Jag tycker att det är en kul, komprimerad liten spelupplevelse.

Medlem

Hoppas det kommer till ios!

Skribent
Skrivet av KaptenKanel:

Hoppas det kommer till ios!

Jag med! Känns som precis den sortens spel vi borde få i bärbart format.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av KaptenKanel:

Hoppas det kommer till ios!

Jag med! Känns som precis den sortens spel vi borde få i bärbart format.

Jaså, finns det INTE till mobil? Jag var helt säker på att det var ett mobilspel från början, med tanke på att "options"-menyns enda inställningar var typ fönsterläge och stänga av ljudet.

1
Skriv svar