FZ=Bäst, men gör mer reklam

Medlem
FZ=Bäst, men gör mer reklam

Hej hej, jag har varit medlem i lite drygt 2 månader och måste säga att detta är den bästa svenska spelsiten. Jag kom hit via filarkivet på Fuska.se, då kom jag till fz:s filarkiv. Jag började titta runt lite här och såg att det var (menar är) en bra spelsite.
Men ni borde göra mer reklam på andra sidor så fler hitttar denna spelsite.
Kanske lite onödig tråd men ni borde göra reklam.

:heart: u FZ!
Mvh/Elias "Ellehbg"


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Jag gör reklam för FZ på min skola

Antikvitet

Sånt här är alltid jättekul att höra, vi tackar och bockar allihop för det fina berömmet.

Det bästa man kan göra för att hjälpa oss att bli ännu bättre är ju just att sprida budskapet att FZ är en skön plats att snacka spel på. Jag har ett par idéer på hur vi ska bli ännu bättre framöver.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Vill skriva in och hålla med på denna punkt, trots efter svar. Jag själv kom till FZ via über-filarkivet, med kontot skapat började man lukta vidare på forumen etc. Google is your friend.
Får du allt ta del av din egen lära, vikten i att synas som du pratade om inför SGA.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

FZ = Sveriges bästa spelsite! Gör också lite små reklam igenom att använda FZ's nyckelband. Ska nog köpa en tröjja med skulle jag kunna tänka mig. :heart:

Medlem

Läser PC Gamer. Och där ser man lite FZ omkring + att alla mina google sökningar leder för det mesta till FZ omkrig spel


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

haha jag tycker själv att FZ inte ska göra mera reklam.
allt bra folk är redan här, och det minsta jag vill ha är en massa barn som skriver lol

Men tack å lov är folk mera öppna än vad jag är...

förövrigt så ser man faktist FZ reklam nu, vilket inte ens fanns förr.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

FZ får ju fin reklam via tv spels programmet Gameplay,
där FZ snubbar ibland blir inbjudna att diskutera spel.

Medlem
Skrivet av IceMan:

haha jag tycker själv att FZ inte ska göra mera reklam.
allt bra folk är redan här, och det minsta jag vill ha är en massa barn som skriver lol

Okej, jag får väl ge dig rätt där.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av IceMan:

haha jag tycker själv att FZ inte ska göra mera reklam.
allt bra folk är redan här, och det minsta jag vill ha är en massa barn som skriver lol

Men tack å lov är folk mera öppna än vad jag är...

förövrigt så ser man faktist FZ reklam nu, vilket inte ens fanns förr.

Håller faktiskt med Känns som man känner till de flesta höjdarna .. och så vidare. Vill inte ha ett überstort Fragbite med massor av ungar som man ALDRIG känner igen i forumen =/ Men visst det är aldrig fel med fler trevliga personer


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Jag hittade er från PCGamer som jag prenumererar på. fantastisk spelsite det här


signatur

« Dя.щirus »

1
Skriv svar