CS-utmanaren Insurgency får ny karta

Robot
CS-utmanaren Insurgency får ny karta

Omtyckta actiondoldisen fortsätter att skjuta skarpt - kartan är dessutom gratis.

#insurgency


Medlem
CS-utmanaren Insurgency får ny karta

Funderade på detta häromdagen - vad som hände med spelet, om det var ute eller något. Helt glömt bort det. Visar sig att jag äger spelet på Steam... -_-

Medlem

Trevligt trevligt, dags att lira det lite igen då! Håller med vad artikeln säger, spelet har fått mycket mindre uppmärksamhet än vad det förtjänar, det är ruskigt roligt! Att springa runt med hagel på en tätare bana ger mig ett löjligt stort leende framför datorn!

Medlem

Bra spel, lite tråkiga kartor då dom flesta är för små.

Medlem

Faktiskt en riktig bra mod som har tagit steget över för att konkurrera med de större spelen. Väldigt bra närvarokänsla, något som jag tycker spel som CS:GO saknar där det handlar mest om en jakt på flest kills.

Medlem

Insurgency är ett riktigt bra spel som jag borde spela oftare. Känns lite som att ha en duktig kusin inlåst i källaren.

Medlem

Jag kommer bara ihåg massor av problem. Det gick från början inte ens att starta, för att exe-filen kändes igen som ett ev virus.
Sedan när jag äntligen kunde spela med antivirusprogrammet avstängt, så gick spelet väldigt knackigt, så till slut så avinstallerade jag det.
Fult var det också. Men påminner mycket om CS.


signatur

autograph

Medlem

Testade precis min första session i Insurgency och det är ju fan i mig asroligt! Känns som en härlig mix mellan CS och Arma. I love it!

Medlem

Spelet är bra, men modden var så jävla mycket bättre. Där var det mycket långsammare gameplay lirar dock det nya fortfarande. Har nog bland det bästa *guns and explosions* ljudet i spelhistorien tillsammans med battlefield

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag kommer bara ihåg massor av problem. Det gick från början inte ens att starta, för att exe-filen kändes igen som ett ev virus.
Sedan när jag äntligen kunde spela med antivirusprogrammet avstängt, så gick spelet väldigt knackigt, så till slut så avinstallerade jag det.
Fult var det också. Men påminner mycket om CS.

När spelade du det sist då? Kanske de har fixat problemen du haft. Jag tycker inte alls om CS (ALLS!) men jag gillar Insurgency. Svårt att säga exakt vad som gör det men jag har aldrig tänkt att Insurgency liknar CS, även om jag hört det nämnas i olika sammanhang.

Medlem

Det var fan på tiden du.

Medlem

Gillade modden bra mycket mer, i denna versionen känns det mer som en tävling i vem som är duktigast att hoppa runt hörn och hålla ner musknapp ett.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Insurgency är ett riktigt bra spel som jag borde spela oftare. Känns lite som att ha en duktig kusin inlåst i källaren.

Känslan alla kan relatera till!


signatur
Medlem

Bra känsla i spelet, men skulle vilja se det i Source 2. Grafiken och det tekniska känns lite föråldrat.

Medlem

Rekommenderar Insurgency varmt!

1
Skriv svar