Nya nationer och skepp till World of Warships

Robot
Nya nationer och skepp till World of Warships

Strax inpå release - nu kommer ryssen och tysken


Medlem
Nya nationer och skepp till World of Warships

Tirpitz och Bismark hade ju varit trevligt


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Väldigt najs! Har spelat det sedan Alphan och har längtat efter Tyska skepp länge

Medlem
Skrivet av azynkron:

Tirpitz och Bismark hade ju varit trevligt

Tirpitz är redan inne som ett premium skepp, jag vet att de haft lite problem med att balansera tyska BB trädet så de kommer dröja lite(bismark då alltså), just hang in there !

Medlem

"Trädet innehåller en hel uppsättning jagare, skepp som i spelet har kraftiga kanoner med bra träffsäkerhet över långa avstånd. De är även väldigt snabba och har starkt luftvärn."

Tror det blivit lite fel här, eller avses det att de Sovjetiska jagarna har för klassen lång räckvidd och pricksäkerhet i kombination med bra AA?

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av azynkron:

Tirpitz och Bismark hade ju varit trevligt

Tirpitz är redan inne som ett premium skepp, jag vet att de haft lite problem med att balansera tyska BB trädet så de kommer dröja lite(bismark då alltså), just hang in there !

Bismarck kommer dessvärre också vara premiumskepp

Medlem
Skrivet av rövslickarn:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av azynkron:

Tirpitz och Bismark hade ju varit trevligt

Tirpitz är redan inne som ett premium skepp, jag vet att de haft lite problem med att balansera tyska BB trädet så de kommer dröja lite(bismark då alltså), just hang in there !

Bismarck kommer dessvärre också vara premiumskepp

Nej, bara Tirpitz i den klassen är premium.

"The famous duo of mighty Bismarck-class battleships – the one and only Bismarck and her sister-ship Tirpitz, the “monster from the Fjords”. Both will be occupying their rightful spots at Tier VIII; the former as a standard vessel and the latter being a premium ship."

http://worldofwarships.eu/en/news/common/gc-announcements/

Medlem

"Trädet innehåller en hel uppsättning jagare, skepp som i spelet har kraftiga kanoner med bra träffsäkerhet över långa avstånd. De är även väldigt snabba och har starkt luftvärn."

Vad jag vet sen jag spelade har jagare (destroyers) sämst kanoner med dålig range och nästintill inget luftvärn? Menade nyhetsskaparen att skriva kryssare istället?

Medlem
Skrivet av trassel:

"Trädet innehåller en hel uppsättning jagare, skepp som i spelet har kraftiga kanoner med bra träffsäkerhet över långa avstånd. De är även väldigt snabba och har starkt luftvärn."

Vad jag vet sen jag spelade har jagare (destroyers) sämst kanoner med dålig range och nästintill inget luftvärn? Menade nyhetsskaparen att skriva kryssare istället?

Nej, det syftar på de sovjetiska jagarna specifikt. Gremyashchy, den enda sovjetiska jagaren i spelet för tillfället, har alla de egenskaper som nämns.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av trassel:

"Trädet innehåller en hel uppsättning jagare, skepp som i spelet har kraftiga kanoner med bra träffsäkerhet över långa avstånd. De är även väldigt snabba och har starkt luftvärn."

Vad jag vet sen jag spelade har jagare (destroyers) sämst kanoner med dålig range och nästintill inget luftvärn? Menade nyhetsskaparen att skriva kryssare istället?

Nej, det syftar på de sovjetiska jagarna specifikt. Gremyashchy, den enda sovjetiska jagaren i spelet för tillfället, har alla de egenskaper som nämns.

Ah har inte spelat på ett tag så

1
Skriv svar