Last of Us-skaparna om uppföljarryktet

Robot
Last of Us-skaparna om uppföljarryktet

Det finns prototyper, enligt studion.


Medlem
Last of Us-skaparna om uppföljarryktet

Last of Us till pC, kom igen, stålar som bara den som ligge roch väntar på dom!

MEG
Medlem

mobilspel, typ Fallout


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Så löjligt. Alla vet att det kommer en tvåa. Alla spelutvecklare håller på med "hype" och råkar läcka en bild eller what ever. Nästan så man tror att dem tar alla oss spelare för idioter.

Vad tror dem när dem gör en officiell utannonsering... Alla ska tappa hakan och brista ut i "vaaaa? Oj det hade vi Aaaaaaaaldrig trott".


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Härligt att dom inte blånekar som andra spelföretag gör.

Medlem

Vad skulle ni vilja se i en uppföljare?
Att det kom till PC ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av nils45:

Last of Us till pC, kom igen, stålar som bara den som ligge roch väntar på dom!

Kommer tyvärr aldrig hända...Skaffa PS4, bästa jag gjort iaf!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

k3m
Medlem
Skrivet av RobbinC:
Skrivet av nils45:

Last of Us till pC, kom igen, stålar som bara den som ligge roch väntar på dom!

Kommer tyvärr aldrig hända...Skaffa PS4, bästa jag gjort iaf!

det får tiden utvisa

Medlem

Så töntigt att låsa fast sig vid ett system och sen missa spel som man skulle vilja spela.

Antingen är man gamer eller så är man inte.. sitta och vara trogen ett system och snacka skit om andra är sådan sandlådenivå så det är löjligt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vänta lite.. ett Sci-Fi-spel från Uncharted/TLoU-skaparna?! Det vill jag ha!


signatur
Medlem
Skrivet av bent toe:

Så töntigt att låsa fast sig vid ett system och sen missa spel som man skulle vilja spela.

Antingen är man gamer eller så är man inte.. sitta och vara trogen ett system och snacka skit om andra är sådan sandlådenivå så det är löjligt.

Håller med fullt ut, Antingen har man alla eller så får man bita i det sura äpplet och gå vidare:

Skulle vilja säga att spel som utvecklas enbart till antingen PS4 eller XBone eller båda är tusen gånger bättre i både story och upplägget än ett spel som utvecklas till multi plattformar

Förstår inte att folk fortfarande orkar hoppas på PC version, det va tufft och gå över till Playstation i början med styrning och känslan... men idag 5 år senare var det bästa jag gjort! Dessa titlar som bara släpps via Playstation är nått av dom bästa jag spelat.. Ångrar inte en sekund! Ni missar många fina titlar som inte kommer se ljuset i en PC


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

1
Skriv svar