Mcdonalds reklamen har något fel.

Medlem
Mcdonalds reklamen har något fel.

Om detta är fel ställe att posta detta på så kan väl någon flytta den dit den tillhör.

Varje gång den är uppe på sidan så börjar min muspekare blinka även om jag är inne på en annan sida och har fz sidan i en annan tab. Gäller i både IE och Firefox. Det var ganska störande första gången jag råka ut för det när jag inte visste vad det var som orsaka det.

Det är ju bara att uppdatera sidan så reklamen byter men ganska störande fel pga reklam.

Medlem

Får faktiskt samma här.


signatur

Videomupp

Medlem

Har samma fel, väldigt störande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har samma fel jag med

Inaktiv

Japp, den nya McDonalds reklamen ger även mig samma problem som ovanstående.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Oj! Tack så mycket! Trode min dator vill jävlas, men det vara bara reklam! Jo hände samma sak för mig och det var minst sagt irriterande!

Medlem

Har tänkte på det senaste tiden och funnit det väldans irriterande. Nu har jag tänkt på sammanhanget och mycket riktigt, det är den förbannade slaskreklamen som tar bort mitt pekardon.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

aha, lol trodde fasen att min mus håller på att dö för den flimrar som en tok ibland.

inte nog med att Mcdonalds kök suger, även reklamen gör ju tydligen det.
tacka vet jag Burgerking

Medlem

Det var ju bra att jag var inte ensam om detta problem och just nu när jag läste igenom tråden så fick jag ju den reklamen och det blinkar fortfarande så jag gissar att det inte är fixat än.

Verkar ju inte vara någon på FZ som har läst tråden heller.

Medlem

Hmm. Jag har inte märkt ngt, men så har man Opera också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Det är nog mcdonalds fel som inte kan göra sin reklam rätt!

Medlem
Skrivet av conthox:

Hmm. Jag har inte märkt ngt, men så har man Opera också.

Jag kör FF

Medlem

Vad trevligt mus pekaren har slutat blinka nu när reklamen är framme.

Medlem

Firefox med FlashBlocker!

Medlem
Skrivet av Corax:

Vad trevligt mus pekaren har slutat blinka nu när reklamen är framme.

för mig med

Medlem

märkte också av det där


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Medlem

Misstänker väl att någon fifflat eller dylikt, för problemet är inte kvar hos mig iaf. Vilket ju är skönt. Jag har inte heller gjort något för att motverka problemet, bör tilläggas.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tror det var själva mätaren som togs bort och som gjorde att det laggade. worthless info men vafan ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Tror det var själva mätaren som togs bort och som gjorde att det laggade. worthless info men vafan ^_^

Nej, det var inte den McDonalds reklamen... och problemet är nu borta, så predator, du är lite efter.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Vila i frid

Allt för våra kära användare. :heart:


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

kan inte vara kul för en tjej som surfar på FZ och så plötsligt så försvinner musen...

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

kan inte vara kul för en tjej som surfar på FZ och så plötsligt så försvinner musen...

Med risk för att pajja ditt skämt: det var inte musen som försvann, utan pekaren.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

mjo, kan inte lyckas jämnt

1
Skriv svar