Starcraft 2 - Dagen D

Medlem
Skrivet av Remus:

Visst kan man spela SP redan kl 24.00 i natt??????

Håller ju tummarna för det, men borde vara så ja.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Remus:

Visst kan man spela SP redan kl 24.00 i natt??????

Guess so. Men var beredd på förseningar p.g.a överbelastning.

Okej! Skönt att höra. Kan man installera spelet nu så har man det klart till servrarna går upp?

Och kan någon banna GabeNGames? Han försöker spoila hela spelet och har dessutom skickat PM till mig och försökt spoilat där.

Enda jag såg var Tychlys betrays. Men jag tror inte ett skit på det för hur kan man veta alla spoilers utan ens spelat spelet? Det går inte ens att spela det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av GabeNGames:

...

Obs, posten kan innehålla spoilers.

Schyst att skriva en spoiler i bamse fet text och sedan en varning under med vanlig stil :evil:

Medlem
Skrivet av Desmin:
Skrivet av GabeNGames:

...

Obs, posten kan innehålla spoilers.

Schyst att skriva en spoiler i bamse fet text och sedan en varning under med vanlig stil :evil:

Japp, sabba hela skiten för mig, idiot.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Desmin:
Skrivet av GabeNGames:

...

Obs, posten kan innehålla spoilers.

Schyst att skriva en spoiler i bamse fet text och sedan en varning under med vanlig stil :evil:

har tydligen spammat flera trådar... borde gå att stänga av honom fortare tycker man...

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Remus:

Visst kan man spela SP redan kl 24.00 i natt??????

Guess so. Men var beredd på förseningar p.g.a överbelastning.

Okej! Skönt att höra. Kan man installera spelet nu så har man det klart till servrarna går upp?

Och kan någon banna GabeNGames? Han försöker spoila hela spelet och har dessutom skickat PM till mig och försökt spoilat där.

Enda jag såg var Tychlys betrays. Men jag tror inte ett skit på det för hur kan man veta alla spoilers utan ens spelat spelet? Det går inte ens att spela det.

Det går inte att installera förren 27e. Exakt när vet jag inte, men när servern säger det är okej. Förhoppningsvis midnatt.

Medlem

förbeställde mitt exemplar för 5 år sedan och nu har mitt paket försvunnit på posten.
6 timmar kvar XD

Medlem

För dom som vill köpa spelet online

http://eu.battle.net/en/info/digital-purchase

Citat:

1. Download

Download the full StarCraft II client today and pay later!

2. Install

On 27/07/2010 10:00 CEST, when sales of digital copies begin in Europe and Russia, start the installer program.

3. Purchase

Choose Activate**, and follow the options to log in to Battle.net Account Management and purchase StarCraft II.

4. Play!

Wait for the installer to complete then log in using your Battle.net account to play.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Undrar om servrarna kommer palla trycker idag och framöver

Medlem

Jeflar vad sugen man är nu,
Segt att det inte ens går att installera i förväg.

Instruktionsboken var inte så lustfylld direkt, får väl gå o lägga sig nu o spela i natt.

Medlem

Är uppe i 52% på min nerladdning nu, så får hoppas att det är klart när man kommer hem från krogen inatt

Medlem
Skrivet av Iguanodon:

förbeställde mitt exemplar för 5 år sedan och nu har mitt paket försvunnit på posten.
6 timmar kvar XD

Hur kan du ha gjort det när spelet tillkännagavs 19 maj år 2007? Det känns som om du överdriver en smula.

Inaktiv

Sitter med mitt här nu...bara o vänta till 00.00 inatt!!


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Väntar självs tills de tar bort regions locket... Spelar mest spel med min kompis i USA och tja.... Vi kan liksom inte göra detta i SC2 om jag nu fattat det rätt.

Så blir att vänta.

Ja det suger ganska hårt

du kan köpa en amerikansk client dock. Kommer nog vara en del lagg och du kan inte spela med EU då

Medlem

mitt hade inte kommit... skit också... men om man ändå inte installera från midnatt så kvittar det. det får bli en lång kväll imorgon istället. kör hårt ni som fått det!

Medlem

hur dags kan man lira multiplayer då?

Medlem

SP och MP lär gå igång runt 00.00 i natt.

Kul att ha få lite av storyn spoilad av idioten GabeNGames.... Jävla snorunge.... Jag fick RE5 och MW2 spoilat och jag tänker inte låta 12 års väntan heller bli spoilat...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Är det bara för mig som "köp online" sajten är nere? Är tanken att den ska komma upp vid midnatt också?

*edit* Nu funkar den igen


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Iguanodon:

förbeställde mitt exemplar för 5 år sedan och nu har mitt paket försvunnit på posten.
6 timmar kvar XD

Hur kan du ha gjort det när spelet tillkännagavs 19 maj år 2007? Det känns som om du överdriver en smula.

Jao Okej =D
Beställde 2007-12-24
KL 16:27

Medlem

Hehe... kul att se att det finns folk som älskar spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill ha den 27 så ja kan installera de!

Hellre SC2 än WoW, men jag väntar till det hamnar i reabacken...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar