Lego Harry Potter - Years 1-4

Robot
Lego Harry Potter - Years 1-4

Harry Potter och hans värld är plastigare än någonsin när trollkarlens första fyra år får undergå en legobehandling. Är det så klossossalt bra som man kan tro? Inte långt ifrån.

#lego-harry-potter-years-1-4


Medlem
Lego Harry Potter - Years 1-4

Ungefär det jag väntade mig. Bra skrivet, med en underton av att det är lätt att läsa av vem som korrekturläste.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag och min flickvän har suttit och nött detta spel den senaste veckan. Vi har väl klarat ca 90% av allt och tycker det är underhållande. Tycker du om att leta reda och samla på gömda föremål samt lösa mysiga pussel så är det här något för dig.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Vi är på runt 50 % Varför kostade 8Xstuds bara 800.000??
När vi hittade den hade vi redan 2 miljoner ... man ska ju få kämpa för o få ihop "pengar" till o köpa x studs. Känns lite lättare än andra Lego spel :S


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

mm kan bero på att folk inte riktigt pallade att samla allt kanske.. blir ju lätt segt


signatur

Godspeed

Jag känner för att bojkotta alla Lego-spel, förstår inte varför man måste skapa dem in absurdum?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Tyckte att Lego Star Wars II var underhållande. Men hela Lego spel idén känns uttjatad nu när man har nött igenom ett av dem.

Stör mig något otroligt på att de är så fega med sin grafiska utformning. Varför kan inte alla och hela miljöer vara uppbyggda av Lego? Som på ena bilderna här ovanför. På en av dem då är de inne på ett dass, trollet och själva dassen är gjorda av Lego men merparten av allt man ser är bara någon tråkig textursoppa. Varför kan inte det också vara Lego!? Sämst är bilden där de skall åka iväg på en kvast. Om man tog bort Harry och... Och den där haggan, då skulle inte en människa kunna gissa att det var ett Lego spel.

Medlem
Skrivet av Kveldulver:

Tyckte att Lego Star Wars II var underhållande. Men hela Lego spel idén känns uttjatad nu när man har nött igenom ett av dem.

Stör mig något otroligt på att de är så fega med sin grafiska utformning. Varför kan inte alla och hela miljöer vara uppbyggda av Lego? Som på ena bilderna här ovanför. På en av dem då är de inne på ett dass, trollet och själva dassen är gjorda av Lego men merparten av allt man ser är bara någon tråkig textursoppa. Varför kan inte det också vara Lego!? Sämst är bilden där de skall åka iväg på en kvast. Om man tog bort Harry och... Och den där haggan, då skulle inte en människa kunna gissa att det var ett Lego spel.

Mer lego åt folket

1
Skriv svar