Forumet är segt!

Medlem
Forumet är segt!

Jag tycker att Forumet är alldeles för segt att browsa runt i. Med Ladnings tider på 3-10 sekunder mellan varje tråd.

Medlem

Det kan jag hålla med om. får känslan av att allt laddas in innan sidan byts. Men det gäller för hela FZ. egentligen. Tyvärr en av de slöare sidorna jag stött på på nätet när jag tänker efter (och då kör jag redan med adblock för det mesta för annars går min CPU upp i 100%).

Går det att optimera något eller är det oss det är fel på

(edit: Men för att göra rätt för mig har jag nu också kollat på
Logitch, Rix|Port80, Antec, FEAR m.fl. reklamgrejer )

Medlem

det går segt för mig också emellanåt

jag har 8mbit


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Antikvitet

Fler servrar står på shoppinglistan, men på grund av budgetrelaterade skäl kan vi inte lägga beställningen innan 1 januari 2008. Vilket är precis vad vi kommer göra, så i mitten av januari borde serverparken få sig en rejäl jäkla fartkick.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Gott att höra för det är lite segt som det är nu.

Medlem

Tycker hela FZ är segt inte bara forumet kan ta ibland en halv minut att komma till första sidan men blir det bättre så är det lugnt.

Medlem

Det låter bra

Medlem

Just idag har det varit slött som attan för mig att nå FZ under kvällskvisten. 10-15sek tog en tråd nyss.

Medlem

För mig går det också segt :S
Tips till dom felsta så går det snabbare med Internet Explorer än FireFox. Men man vill ju surfa safe and fast

Aja jag väntar ingen bråska med snabbare serverar
(Shit, ni måste ha riktigt många sidor med en massa koder dom borde vara värda mycket money ) Good Site!
Ska själv skapa en ny tråd om en annan sak som borde förbättras.

God Jul!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av John:

Fler servrar står på shoppinglistan, men på grund av budgetrelaterade skäl kan vi inte lägga beställningen innan 1 januari 2008. Vilket är precis vad vi kommer göra, så i mitten av januari borde serverparken få sig en rejäl jäkla fartkick.

jag har alltid undrat vad som händer med dom gammla datorerna som byts ut mot nya när företag och typ ni FZ skaffar nytt,
skrotas dom och slängs på återvinningstation eller används dom för eget bruk ?

Medlem

Lotta ut dom!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Nå, hur går det? Har ni beställt nya?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Antikvitet

Ja, fler servrar är på väg.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:

Ja, fler servrar är på väg.

så snart går det lika fort som ett serväss i tennis

1
Skriv svar