Darude har gjort musikpaket till Counter-Strike: Global Offensive

Robot
Darude har gjort musikpaket till Counter-Strike: Global Offensive
Medlem
Darude har gjort musikpaket till Counter-Strike: Global Offensive

dudududu

Medlem

Darude - Sandstorm

Medlem

Sandrude - Dastorm


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Medlem

Kapparude - FrankerZtorm

Medlem

Svårt att avgöra om det är något positivt eller negativt med att name-droppa finsk one hit wonder....

Medlem

Dyr låt. 11 euro för 6 repeterade minuter.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Svårt att avgöra om det är något positivt eller negativt med att name-droppa finsk one hit wonder....

Mja, en låt till hade han som hit iaf.

Medlem

Fun fact: Han som producerat (gjort) Darudes musik går under namnet JS16 och han har även producerat Bomfunk MC's.

Medlem

Hade det varit sandstorm man fått så hade det kanske varit något men nu är det bara dret.

Gnällkuk
Skrivet av cm0s:

Fun fact: Han som producerat (gjort) Darudes musik går under namnet JS16 och han har även producerat Bomfunk MC's.

Även DJ Jean - The Launch om jag inte missminner mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av cm0s:

Fun fact: Han som producerat (gjort) Darudes musik går under namnet JS16 och han har även producerat Bomfunk MC's.

Även DJ Jean - The Launch om jag inte missminner mig.

Omg, nej. Säg förlåt.

Medlem
Skrivet av cm0s:

Fun fact: Han som producerat (gjort) Darudes musik går under namnet JS16 och han har även producerat Bomfunk MC's.

Att vara producent och att "tillverka" musiken är inte samma sak...

1
Skriv svar