Bildgalleri, problem i Opera.

Medlem
Bildgalleri, problem i Opera.

Postade detta för något halvår sen.. vet inte om det missades eller om ni inte haft tid att ta tag i det men i varje fall. Jag har fortfarande problem med bildgalleriet då texten inte visas som den skall, kolla själva:

http://img225.imageshack.us/img225/9922/78858641ij6.th.jpg

Jag kör Opera 9.23.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

nj
Medlem

Börja med att uppdatera till Opera 9.24, vill minnas att FZ bara kollas mot den allra nyaste versionen av Opera pga dess petighet när det gäller kod.
I övrigt så råkar jag ibland ut för liknande saker med Firefox, text och bilder hamnar på helt fel ställen och allt blir en enda gröt (iofs inte sett det i just bildarkivet ännu, främst profilsidan det hänt på).
Då har det hjälpt att ladda om sidan fullständigt (och kringgå webbläsarens cache) för att få det att se normalt ut igen.

Inaktiv

och varför har folk webläsare som opera ?
har ni problem med explorer eller vad.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

och varför har folk webläsare som opera ?
har ni problem med explorer eller vad.

Öhm, ja, Firefox och Opera är så myyckeet bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

och varför har folk webläsare som opera ?
har ni problem med explorer eller vad.

Markera sarkastiska inlägg med smileys, missförtås på teh internet annars.. och om det inte var så vet jag inte vad du har varit de senaste åren


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

tydligen har ju opera lite fel också då eftersom det inte är riktigt ok för dig cribba, eller hur?

och om man inte läst fel så är det väl vissa saker som inte riktigt funkar i firefox och opera ?

om det var typ flash grejer eller webradio nåt sånt.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

tydligen har ju opera lite fel också då eftersom det inte är riktigt ok för dig cribba, eller hur?

och om man inte läst fel så är det väl vissa saker som inte riktigt funkar i firefox och opera ?

om det var typ flash grejer eller webradio nåt sånt.

Jaja, det märks tydligt att du inte har en aning om vad du snackar om.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

tydligen har ju opera lite fel också då eftersom det inte är riktigt ok för dig cribba, eller hur?

och om man inte läst fel så är det väl vissa saker som inte riktigt funkar i firefox och opera ?

om det var typ flash grejer eller webradio nåt sånt.

Ofta man vill ha en webradio i sin browser ens. Jag kör mina i andra applikationer. Sitter tom med en gammal version av Firefox då jag inte orkar uppgradera nån gång. Och jag har bara 1 problem med den browsern och det är att den inte uppfyller säkerhetskraven för min banks säkerhet (swedbank). Dock så gör IE 6.0 det O_o.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av BangBoomBang:

tydligen har ju opera lite fel också då eftersom det inte är riktigt ok för dig cribba, eller hur?

och om man inte läst fel så är det väl vissa saker som inte riktigt funkar i firefox och opera ?

om det var typ flash grejer eller webradio nåt sånt.

Ofta man vill ha en webradio i sin browser ens. Jag kör mina i andra applikationer. Sitter tom med en gammal version av Firefox då jag inte orkar uppgradera nån gång. Och jag har bara 1 problem med den browsern och det är att den inte uppfyller säkerhetskraven för min banks säkerhet (swedbank). Dock så gör IE 6.0 det O_o.

Är för att majoriteten använder IE och då utvecklar man till den och undviker de andra, är lättare för dem att skriva att det inte fungerar än att fullt ut stödja dem - kostar mindre.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar