Medlem
Recensioner

Tjenare, jag och min kusin har en liten diskussion här om det är FZ som skriver allt material på sidan och jag vet ju att det är FZs skribenter som skriver allting själv osv men min kusin hävdar att de recensioner som finns på sidan är skrivna av spelutvecklarna.. Ganska absurt om ni frågar mig, men kan någon av de högsta hönsen konfirmera för min kusin att allt som finns på FZ är skrivet av FZ och inte någon annan?

Skrivet av MSN:

Qrush - Micke / TF2 ~ Skojj som fan! säger:
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1852
Qrush - Micke / TF2 ~ Skojj som fan! säger:
Där har du en recension
Patrik säger:
ja som inte fz har skrivit

Som att prata med en vägg.

Vila i frid

Detta är nog det knasigaste jag någonsin läst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Hehe jag vet det är väldigt svårt att diskutera en sak med honom då han antingen drar in en massa annat eller skriver något som man förstår 0% av. Vid den delen av diskussionen jag har citerat har jag hunnit förklara hur ni blivit uppköpta etc etc men det går licksom inte in.

Vila i frid

Vi skriver alltid våra recensioner själva. Ibland tar vi hjälp av frilansskribenter men majoriteten av våra recensioner skrivs av oss på FZ.

Det är tråkigt att höra att han tror att vi blivit uppköpta, men så är garanterat inte fallet.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Tack! Nu ska jag visa han den här tråden lite senare. Det var jag som sa att ni blivit uppköpta, menade mer att ni är en del av Hjemmet Mortensen AB sedan 2006.

Antikvitet

Vilket aktiebolag som äger FZ.se är av mindre vikt.

Ungefär en tredjedel av materialet produceras av den fast anställda redaktionen, resterande del är av frilansare. Vi sätter stor vikt vid vår integritet, vårt oberoende och vår trovärdighet. Att publicera en recension som en spelutvecklare själv har skrivit vore totalt förkastligt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar