Call of Duty: Black Ops 3 får ingen kampanj till PS3 och Xbox 360

Robot
Call of Duty: Black Ops 3 får ingen kampanj till PS3 och Xbox 360
Medlem
Call of Duty: Black Ops 3 får ingen kampanj till PS3 och Xbox 360

Tur man kommer skaffa detta till pc, ser verkligen fram emot black ops 3. Betan var riktigt rolig och spelar gärna igenom kampanjen till detta med, haft riktigt roligt i single player och multiplayer i denna serie

Medlem
Medlem

Lol. Fullpris spel? Inte för att jag personligen bryr mig då jag lagt lastgen bakom mig, men skulle vara intressant att veta :-P. Ja och sen har jag inte kört cod sen först BO och det lär nog hålla i sig ett tag, köper det för mp den dagen dom börjar med browser, kunna hosta eget game samt moddar (haha yeah right, rolig jag är xD)

Releasehästryttare

Fortfarande 60 euro right ?

Medlem
Skrivet av Devan:

Fortfarande 60 euro right ?

Faktiskt inte läste en annan artikel där de skrev den kommer kosta runt 49.99 dollar istället. Fortfarande för dyrt enligt mig dock, då halva spelet är bortkapat.

Medlem

Låter som ett tecken att skrota last gen versionerna istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Halva spelet? Kampanjen brukar väl vara i 4 timmar.

Medlem

Haha hur otroligt de än är att CoD kunde ta ett nytt lågvattenmärke så lyckas dom ändå!

Enda stora AAA-titeln som har release till både nya och gamla konsoler, dom gamla är för klena för en SP del och "next-gen" versionen ser sämre ut än många titlar som kom på förra generationen!

girigheten är imponerande!

Medlem
Skrivet av Deli:

Haha hur otroligt de än är att CoD kunde ta ett nytt lågvattenmärke så lyckas dom ändå!

Enda stora AAA-titeln som har release till både nya och gamla konsoler, dom gamla är för klena för en SP del och "next-gen" versionen ser sämre ut än många titlar som kom på förra generationen!

girigheten är imponerande!

Cod är inte ett AAA spel.

Medlem
Skrivet av erson:
Skrivet av Deli:

Haha hur otroligt de än är att CoD kunde ta ett nytt lågvattenmärke så lyckas dom ändå!

Enda stora AAA-titeln som har release till både nya och gamla konsoler, dom gamla är för klena för en SP del och "next-gen" versionen ser sämre ut än många titlar som kom på förra generationen!

girigheten är imponerande!

Cod är inte ett AAA spel.

det e precis vad det är


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av erson:
Skrivet av Deli:

Haha hur otroligt de än är att CoD kunde ta ett nytt lågvattenmärke så lyckas dom ändå!

Enda stora AAA-titeln som har release till både nya och gamla konsoler, dom gamla är för klena för en SP del och "next-gen" versionen ser sämre ut än många titlar som kom på förra generationen!

girigheten är imponerande!

Cod är inte ett AAA spel.

det e precis vad det är

ironi

1
Skriv svar