Medlem
Bild

Jag laddade upp ett foto för ett tag sen men den blev icke godkänd. På mailet står det att det måste föreställa sig själv. Men saken är att jag har sätt andra bilder som inte är på sig själv. Så är det sant att man måste ha en bild på sig själv och inte något annat?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Inaktiv

Presentationsbilden ska vara på dig själv, bilderna i bilderfliken får vara på annat.

Medlem
Skrivet av Elias O:

Jag laddade upp ett foto för ett tag sen men den blev icke godkänd. På mailet står det att det måste föreställa sig själv. Men saken är att jag har sätt andra bilder som inte är på sig själv. Så är det sant att man måste ha en bild på sig själv och inte något annat?

Är inte helt säker på vilken bild du menar.
Bilden som visas i din presentation måste vara av dig, bilden som visas med dina meddelanden i forumet behöver inte vara en bild på dig.


signatur

<3

Flakmonkey
Skrivet av urken:

Är inte helt säker på vilken bild du menar.
Bilden som visas i din presentation måste vara av dig, bilden som visas med dina meddelanden i forumet behöver inte vara en bild på dig.

Ska väl tilläggas också att vi inte behöver godkänna din forum-avatar. Det är bara att ladda upp... Dock kan vi ta bort den om den är stötande eller på något annat vis bryter mot våra regler.

Medlem

Ska väl tilläggas också att vi inte behöver godkänna din forum-avatar. Det är bara att ladda upp... Dock kan vi ta bort den om den är stötande eller på något annat vis bryter mot våra regler.[/quote]

Jaha, så forum bilden kan föreställa något helt annat än mig men bilden på infot ska vara på sig själv.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem
1
Skriv svar