Inget plattformsexklusivt dlc till Fallout 4!

Robot
Medlem
Inget plattformsexklusivt dlc till Fallout 4!

Wow, otroligt, vilken nyhet!

Sen kommer det antagligen vara timed exclusive det kommer handla om oavsett.

Medlem
Medlem

plattforms exklusivt är bara korkat dom tjärnar ju mer på att ha det på ALLA plattformar men det sagt....PC är bäst och spel SKA göras FÖRST på PC sen portas till(dom nyaste)konsolerna.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Wow, otroligt, vilken nyhet!

Sen kommer det antagligen vara timed exclusive det kommer handla om oavsett.

Fast han säger ju själv i artikeln att så inte är fallet. Utan det kommer till alla platformar samtidigt. Inte läst artikeln?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dessa ständiga småsläpp av detaljer från Bethesda ger mig illavarslande känslor. Som jag iof har haft från början.... (eller är ca 3 i veckan vanligt för storspel FZ?)

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Vercadi:

Wow, otroligt, vilken nyhet!

Sen kommer det antagligen vara timed exclusive det kommer handla om oavsett.

Fast han säger ju själv i artikeln att så inte är fallet. Utan det kommer till alla platformar samtidigt. Inte läst artikeln?

Citatet är "we aren't doing a DLC exclusive with anyone"
Inget som säger "samtidigt" eller "not timed exclusive"

KoP
Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

PC är bäst och spel SKA göras FÖRST på PC sen portas till(dom nyaste)konsolerna.

Subjektivt åsikt^^

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Vercadi:

Wow, otroligt, vilken nyhet!

Sen kommer det antagligen vara timed exclusive det kommer handla om oavsett.

Fast han säger ju själv i artikeln att så inte är fallet. Utan det kommer till alla platformar samtidigt. Inte läst artikeln?

Citatet är "we aren't doing a DLC exclusive with anyone"
Inget som säger "samtidigt" eller "not timed exclusive"

Behövs inte. Innefattas implicit i formuleringen. "Aren't doing exclusive"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

plattforms exklusivt är bara korkat dom tjärnar ju mer på att ha det på ALLA plattformar men det sagt....PC är bäst och spel SKA göras FÖRST på PC sen portas till(dom nyaste)konsolerna.

Det måste vara soft att vara så bestämd. Att känna att det man tycker är rätt för alla. *avundsjuk*

k3m
Medlem
Skrivet av rekvim:
Skrivet av SCORPION2000:

plattforms exklusivt är bara korkat dom tjärnar ju mer på att ha det på ALLA plattformar men det sagt....PC är bäst och spel SKA göras FÖRST på PC sen portas till(dom nyaste)konsolerna.

Det måste vara soft att vara så bestämd. Att känna att det man tycker är rätt för alla. *avundsjuk*

Tänk på att detta Fallout kommer vara lite annorlunda mot andra Fallout. Tänk strömlinjeformat, detta enligt "förståsigpåare" på nätet.

Jag köper en GOTY-version med allt material på en gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tänk på att detta Fallout kommer vara lite annorlunda mot andra Fallout. Tänk strömlinjeformat, detta enligt "förståsigpåare" på nätet.

Jag köper en GOTY-version med allt material på en gång.

ööh, va?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tänk på att detta Fallout kommer vara lite annorlunda mot andra Fallout. Tänk strömlinjeformat, detta enligt "förståsigpåare" på nätet.

Jag köper en GOTY-version med allt material på en gång.

Hur ser character progression ut då?
Kan man välja fritt över hela trädet ala Skyrim?
Eller är det klasspecifikt likt WoW?

1
Skriv svar