Inaktiv
Forum-knappen

Hur kan ni med gott samvete flytta forum-knappen högre upp till innehåll!?!? Är ni helt bortom vettet? Trodde ju att forumet hade lagts ner!

Vila i frid

Vi ville flytta upp den så det syns bättre från första sidan.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Personligen tycker jag den nu försvinner i en massa andra knappar, men det kanske är för att man är så van med den gamla placeringen ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Alcr:

Hur kan ni med gott samvete flytta forum-knappen högre upp till innehåll!?!? Är ni helt bortom vettet? Trodde ju att forumet hade lagts ner!

Trodde också forumet hade lagts ner men testade fz.se/forum och sen hittade jag forum knappen när jag letade

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Personligen tycker jag den nu försvinner i en massa andra knappar, men det kanske är för att man är så van med den gamla placeringen ^_^

Håller fullständigt med!

Nej, vi borde starta en kampanj för att flytta tillbaka forum knappen, alternativt göra den lite lime-grön för att den ska synas

Medlem

Hehe, jäkla nötknäpparfasoner att flytta forumlänken så där utan förvarning.
Helt vanesak, men skulle också gärna se forumet lite mer utmärkande, åtminstone att det är i nån ände av en lista som förut. Kul med variation annars, menar inget annat.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Avstängd

Fördelen är att man inte behöver scrolla för att hitta den om man har 1024 i upplösning, men nackdelen är att den syns mycket sämre. Jag har gått in på forumet 3-4 gånger sedan den flyttats och behövt leta efter den varenda gång.

Flakmonkey

vi kanske borde sätta en <blink></blink> runt den?

Medlem
Skrivet av Alcr:

Hur kan ni med gott samvete flytta forum-knappen högre upp till innehåll!?!? Är ni helt bortom vettet? Trodde ju att forumet hade lagts ner!

Håller med hitta den inte först fick leta genom hela sida fy fz crew...fy


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Det är riktigt obehagligt att trycka sig vidare till forumet nu. Innan omplaceringen flöt allting på hur bra som helst, man tänkte inte ens på att man klickade sig vidare till forumet, nu är det dock riktigt jobbigt att hitta rätt. Trycker alltid på fel länk. Nej, byt tillbaka!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Det är riktigt obehagligt att trycka sig vidare till forumet nu. Innan omplaceringen flöt allting på hur bra som helst, man tänkte inte ens på att man klickade sig vidare till forumet, nu är det dock riktigt jobbigt att hitta rätt. Trycker alltid på fel länk. Nej, byt tillbaka!

Håller fullstänigt med.
Trode ni lag ner forumet eller något sånt först:O Att den blinkar å har annan färg är både en rba å dålig ide tycker jag:P Fult men enkelt:) Men kanske någon "senast i forumet" ruta? På startsidan.

Medlem

Jag håller också med om att nya placeringen är mindre bra. Synas bättre på förstasidan, visst, men det får ju bara motsatt effekt när den försvinner bland andra grejer.. tycker att Forum och Bloggar bör vara placerade högst upp under Avdelningar. Att ha dem under Innehåll - som i övrigt bara innehåller FZ-material, inte "användargenererat" material såsom bloggar och forum - är inte ett dugg logiskt. Nu är det bara inkonsekvent och rörigt.

Medlem

Skaffa större knappar (som bilder kanske) för de populära länkarna och lägg dem högst upp (vågrätt under artikelrutorna) så man slipper leta i menyn..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

jag hade ju vant mig vid att trycka på forum knappen där den var innan . så nu tryker jag fel varje gång jag ska in till forumet:P

1
Skriv svar