Nån som spelar Destiny på PS4?

Medlem
Nån som spelar Destiny på PS4?

Hallå!

Undra om det finns nån svensk clan eller grupp av spelare här på FZ som är aktiva i Destiny på PS4?

Dom jag brukade spela med har slutat men själv är jag fortfarande sugen på Raids, Strikes och Prison of Elders. Har en lvl 34 Warlock och Titan samt en 33 Hunter på sidan.

Så om det e någon eller några eller en clan som behöver en extra spelare, så släng mig ett medelande eller adda mig på psn: MagmaDragon

Vore roligt att ha nån att spela med ^^

Medlem
Skrivet av Misanthropic:

Hallå!

Undra om det finns nån svensk clan eller grupp av spelare här på FZ som är aktiva i Destiny på PS4?

Dom jag brukade spela med har slutat men själv är jag fortfarande sugen på Raids, Strikes och Prison of Elders. Har en lvl 34 Warlock och Titan samt en 33 Hunter på sidan.

Så om det e någon eller några eller en clan som behöver en extra spelare, så släng mig ett medelande eller adda mig på psn: MagmaDragon

Vore roligt att ha nån att spela med ^^

Tjena!

Vi är ett bra gäng som kört en hel del senaste halvåret även om det svalnat något nu under sommaren. Vi var alla lvl 32 innan HoW och vissa är 33-34 nu. Har tidigare sänkt både Crota samt Atheon, men inte riktigt kommit igång på PoE. Även blivit en del PvP senaste tiden. Blir nog mer lir framåt hösten, men adda mig gärna om du vill så kan vi se PSN: Nihuli

Sorry, spelar bara på PS3:an för tillfället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja lirar, addar loss när tillfälle ges.

Medlem

Började spela det ett tag men tyckte det var för likt Halo spelen. Jag menar fienden rör sig precis på samma sätt som dom gör där samt att det blir lite för enformigt. Gick tillbaka till mitt kära BF4 ist

Medlem

Kör ni TTK får ni gärna lägga till mig oxå sitter i samma sitts. PSN: DrowRacha

Medlem

Kört Destiny från och till och sugen på testa nu igen när Taken King har släppts, många hävdar ju att det är mkt bättre nu än förr så... finns det nån aktiv community här på FZ med spelare så man faktiskt kan hitta folk att lira med? Blev aldrig av att jag orkade raida förut pga att inte kände folk som lirade och efter mina erfarenheter från WoW så har jag noll lust raida med randoms

1
Skriv svar