Need For Speed – Lär dig customisera din Volvo 242

Gen
Medlem
Skrivet av OddGreen:

Meh.. Satt och väntade på att se Volvon i videon.

Onödigt att jag började dela den innan jag ens kollade på videon. Folk undrade, var är Volvon du snackade om?

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Roligt att dom har med en riktig bil i spelet den här gången och inte bara plastiga riskokare eller tyska halvfabrikat.

EDIT:

och den enda styling som behövs är ett par tärningar

http://www1.garaget.org/archive/3/2681/163423/large_163423-19...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av totte1015:

Känner redan att detta kan vara ett sådant spel där customization är fantastisk, men körkänslan är urusel?

Jag har sagt det förut, de som köper ett bilspel (arkad eller inte) för att de vill måla bilar kan lika gärna leka med dockor. Det är precis samma sak. Så jävla poänglöst. Jag kan förstå spelare som gör sina egna liveries i Photoshop, men att sitta och spendera timmar på fälgar och skit som bara en 12-åring kan tycka är coolt är så fånigt att jag inte har ord.

Förövrigt kan man köra en turboladdad Amazon i Race07. Rikigt rolig bil om man gillar att bilen är lite bångstyrig. Vilket jag gör.

https://www.youtube.com/watch?v=f1PHXt1DFo4


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Volvo 242? Need for Speed Grums edition?

Medlem

Här är lite mer 240


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av maniac:
Skrivet av Gamer-Tompa:
Skrivet av totte1015:

Känner redan att detta kan vara ett sådant spel där customization är fantastisk, men körkänslan är urusel?

Klassisk NFS.
Sista med riktigt bra körkänsla var porsche unleashed.

Håller fullständigt med. Förstår inte folk som hyllar NFS Underground 1 och 2 till skyarna...

Däremot är det riktigt roligt att det är någon som vågar att anamma kulturen runt bilarna och människorna kring dem. Där har Turn 10 och Polyphony en del att lära.

Jag är absolut en av dem. NSF Underground 2 var ett perfekt bilspel för mig
Jag har aldrig gillat "realistisk" körning där man måste vara bra på att bromsa, svänga rätt etc. utan älskade U2 för den öppna världen, moddningen, musiken osv.

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Meh.. Satt och väntade på att se Volvon i videon.

Jepp, satt och vänta jag med.

Medlem

Ingen volvo i videon juh


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sapiens:

Hade lätt köpt ett bilspel där man enbart kör 240, saab v4 o liknande.

https://www.youtube.com/embed/yPm5W-UuOXo

Leta reda på Rally Trophy från Bugbear. Saab V4, Amazon och liknande, och bra körkänsla för sin tid.

Ja! Så heter det ja! Satt faktiskt och tänkte på det spelet när jag skrev inlägget men kunde inte komma på vad spelet hette. Spela det rätt mycket när det släpptes, roligt som fasen och som du säger bra körkänsla för sin tid =).

Medlem

Om spelet kan liras i mer än 30fps så lär det bli nog ett köp!
(Syftar på PC givetvis)

Medlem

Volvo 240 sa du? Det blir köp!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fifan, på meh träskor'a å in mä snusa så kör vi! ...som raggarna gör där jag bor.


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

12
Skriv svar