Bilderna fungerar ej på artikeln BF 2142

Inaktiv
Bilderna fungerar ej på artikeln BF 2142

Hej hopp,

ville bara säga att bilderna på: http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1466 fungerar ej.


signatur
Redaktör

Vårt gamla bildarkiv havererade i somras, vilket innebär att inga bilder i artiklar som är inlagda från det gamla bildsystemet (lanserades i våras/somras om jag minns rätt) fungerar. Vi måste lägga in bilderna manuellt igen. Det är ett tidskrävande arbete, så vi har inte åtgärdat alla äldre texter. En del är fixade, många inte. Jag har dock ordnat det för BF2142-recensionen nu.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Vårt gamla bildarkiv havererade i somras, vilket innebär att inga bilder i artiklar som är inlagda från det gamla bildsystemet (lanserades i våras/somras om jag minns rätt) fungerar. Vi måste lägga in bilderna manuellt igen. Det är ett tidskrävande arbete, så vi har inte åtgärdat alla äldre texter. En del är fixade, många inte. Jag har dock ordnat det för BF2142-recensionen nu.

Låter verkligen inte roligt. Surt när sådant händer. Tack så jätte mycket för att du ordnade det så snabbt

det vore inte helt fel med en liten "anmäla" knapp någonstanns på sidan så man kan anmäla in div fel som kan finnas på artiklar / sidan.

Trevlig helg.


signatur
Redaktör

Ett nytt artikelsystem är inplanerat, kommer finnas ett gäng nya funktioner i det. Håll ut.


signatur
1
Skriv svar