Till slut – Gran Turismo 6 får sitt banbyggarverktyg

Robot
Till slut – Gran Turismo 6 får sitt banbyggarverktyg

Bygg banor till PS3-spelet med en Android- eller Ios-platta.

#gran-turismo-6


Medlem
Till slut – Gran Turismo 6 får sitt banbyggarverktyg

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Medlem

Fast det var ju inte ban-editorn som var efterönskad utan den utlovade GPS-funktionen?

Medlem

Utormodentligt klumpig lösning.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Skönt o släppa verktyg till nåt som inte spelas längre


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vision Gran Turismo och allt annat gratis content som kommit kan göra det värt att slänga igång liret för folk som inte lirat på ett par år.

Skrivet av Kimpur:

Skönt o släppa verktyg till nåt som inte spelas längre

Mjoo, nå spelas det av en hel del. Sköj att pressa seasonal events tider men.. Att det tagit såpass lång tid som det gjort för baneditorn är fan inget annat än uselt.

dmn
Medlem
Skrivet av Frux:

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Logitech har, sett till vad som i övrigt finns på marknaden, inga dyra rattar.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Frux:

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Logitech har, sett till vad som i övrigt finns på marknaden, inga dyra rattar.

4700kr för en komplett G29 är dyrt. Spelar mindre roll om en remdriven Fanatec kostar än mer.

Medlem

Det här är en kul nyhet! spelar fortfarande GT6 en del i väntan på GT7 eller en annan värdig ersättare.

Skrivet av kebbe:

Fast det var ju inte ban-editorn som var efterönskad utan den utlovade GPS-funktionen?

GPS funktionen finns väl? jag vet då att det finns en tile på dashboarden som säger något om det.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Det här är en kul nyhet! spelar fortfarande GT6 en del i väntan på GT7 eller en annan värdig ersättare.

Skrivet av kebbe:

Fast det var ju inte ban-editorn som var efterönskad utan den utlovade GPS-funktionen?

GPS funktionen finns väl? jag vet då att det finns en tile på dashboarden som säger något om det.

Nej, fortfarande frånvarande. I och med att ban-editorn släpptes uppdaterade Polyphony om att den fortfarande planerades att läggas till vid ett senare skede. Hur mycket senare än 2 år kan man ju dock bara spekulera i.

dmn
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Frux:

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Logitech har, sett till vad som i övrigt finns på marknaden, inga dyra rattar.

4700kr för en komplett G29 är dyrt. Spelar mindre roll om en remdriven Fanatec kostar än mer.

I sammanhanget är det fortfarande billigt. Dyrt är det väl med tanke på vilket skräp man får för pengarna.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Frux:

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Logitech har, sett till vad som i övrigt finns på marknaden, inga dyra rattar.

4700kr för en komplett G29 är dyrt. Spelar mindre roll om en remdriven Fanatec kostar än mer.

I sammanhanget är det fortfarande billigt. Dyrt är det väl med tanke på vilket skräp man får för pengarna.

Du har uppenbarligen ingen aning om vad du talar om. Såväl G27 som G29 är fantastiska, där G27 stod som ett mer rimligt prissatt alternativ. Budgetvarianterna är snarare i nivå med Driving Force GT och under och även den ratten verkar många kunder nöjda med.

Fast du kanske kan förklara varför dessa modeller är skräp? Jag har suttit med G27 sedan den lanserades 2010 och vet exakt vilken kvalitet man kan förvänta sig från den tekniken.

Medlem

Deh är var ju banbrytande nyheter. Jag tar två.

dmn
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av dmn:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Frux:

Det obligatoriska bittra inlägget:

Ge mig GT7 till PS4 istället, med stöd för min dyra Logitech-ratt. Tack!

Logitech har, sett till vad som i övrigt finns på marknaden, inga dyra rattar.

4700kr för en komplett G29 är dyrt. Spelar mindre roll om en remdriven Fanatec kostar än mer.

I sammanhanget är det fortfarande billigt. Dyrt är det väl med tanke på vilket skräp man får för pengarna.

Du har uppenbarligen ingen aning om vad du talar om. Såväl G27 som G29 är fantastiska, där G27 stod som ett mer rimligt prissatt alternativ. Budgetvarianterna är snarare i nivå med Driving Force GT och under och även den ratten verkar många kunder nöjda med.

Fast du kanske kan förklara varför dessa modeller är skräp? Jag har suttit med G27 sedan den lanserades 2010 och vet exakt vilken kvalitet man kan förvänta sig från den tekniken.

Fanatec räcker som svar.

Ska man gå in på detaljer är det saker som lastcell (Fanatec) istället för potentiometer i pedalerna (Logitech). Listan över kvalitetsskillnader är lång.

Medlem

Logitech's rattar är fasiken inte bra i min åsikt. Totalt värdelösa pot-mounts redan i G25:an och fortfarande kör dom med samma typ i G29:an.Sure, man måste byta lastceller i Fanatec's men det går bara inte att jämföra en lastcell mot en potentiometer i ren känsla.

Det enda jag tycker är bättre med Logitech är deras support.

Medlem

Vart är PC releasen? :,(

dmn
Medlem
Skrivet av Tobs:

Vart är PC releasen? :,(

Finns bättre racingspel till PC.

1
Skriv svar