Forumuppdelningen

Medlem
Forumuppdelningen

Vad jag uppfattat är det väldigt benäget att få uppdelningar för olika spel etc, men personligen vill jag hävda att det är för uppdelat. Tycker snarare att det är jobbigt att behöva klicka fram och tillbaka mellan forumen. De uppenbara avdelningarna är ju inget problem, så som plattformsuppdelning och de större ämnena.

Många forum är stort sett döda, så som jag ser det, och hålls vid liv av enstaka person eller enstaka trådar som uppdateras nån gång om dagen med ett par inlägg på sin höjd.

Självfallet är det inte att föredra forum där en halvminut gammal tråd näst intill är svår att hitta, men det behöver ju inte vara svart eller vitt direkt. Det enda jag vill säga kort och gott är väl att FZs redan duktiga moderatorer skulle behöva städa upp lite och kanske inte ge ut avdelningar vid minsta flagg, hehe.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Själv så har jag inte så mycket emot att lägga upp nya forum så det inte blir för kladdigt i övriga spel eller dyl, det ger dessutom det hela mer av en communitykänsla.. kolla bara på de gamla kvejk forumen, samma jävla rävar hela tiden. Tror inte de skulle vara kvar om de skulle skriva i de vanliga forumen. Däremot så behöver det städas upp med jämna mellanrum, och SP-lir som bioshock kommer troligtvis att dö ut väldigt snart, tror dock inte att det blir kvar.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Håller med lite. Känns som att man missar helt enkelt för att man inte orkar gå igenom alla forum.
Rätt många skulle kunna tas bort imo och andra klumpas ihop.

Vila i frid

Detta är en ständig konflikt som också pågår bland oss. Vad ska behållas, och vad ska tas bort...

Vi ska ta oss en titt igen och se om det är några delar vi kan slå ihop.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Antikvitet

I går gjorde vi en omfattande ändring i forumlistan. Om ni känner att det finns fler åtgärder som skulle kunna göras, tveka inte att säga till.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det är mkt bättre nu, bra jobbat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag känner mig iaf hörd, och tackar för den fina städningen.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar