Fallout 4 - sup dig stupfull och vakna naken i en gränd

Robot
Fallout 4 - sup dig stupfull och vakna naken i en gränd

Det gäller att satsa på Karisma - ny video förklarar varför.

#bethesda-softworks


Medlem
Fallout 4 - sup dig stupfull och vakna naken i en gränd

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

läntar som bara den, förhandsbokat och väntar som en pojke efter tomten

Medlem

Låter som Studentsimulator 2015.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Avstängd

Så underbart tecknat

Medlem

Är bra nyfiken på vad dom kommer göra med "Luck". Känns som om dom hittills har försökt argumentera varför man bör träna på vissa aspekter av sin karaktär, men hur man nu träna att ha tur... det vetefan.

Annars, vad WulffX03 sa.

6 6 6 hum hum käkar kex...e jag menar hurra 6 veckor kvar


signatur

New life, New hope

Medlem

Det närmar sig


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Låter som Studentsimulator 2015.

Eller en vanlig onsdagskväll.....simulator...

Medlem

Alltså, jag spelar ju spel lite som verklighetsflykt, inte för att återuppleva händelser...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Redaktör

Fallout: Hedemora.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Alltså, jag spelar ju spel lite som verklighetsflykt, inte för att återuppleva händelser...

Bara för att du kan hinka i dig mer än vad som är lämpligt så måste du inte


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Priapsi:

Alltså, jag spelar ju spel lite som verklighetsflykt, inte för att återuppleva händelser...

Bara för att du kan hinka i dig mer än vad som är lämpligt så måste du inte

Det var det dummaste jag hört. Kan man så ska man


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Redaktör
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

Nej, jag tror med all säkerhet att detta bara händer i Hedemora.
Själv är jag uppväxt i Göteborg med omnejd, har rest land och rike runt som
musiker i över 10 år och detta har jag bara bevittnat i just Hedemora

Kappa


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

Wuuut jag är ju också från dom trakterna, statistiskt sett borde vi känna varandra...eller vara kusiner. Fan jag trodde ju det var en ny modd till Fallout, de gjorde ju Vasahallen till CS.

Handen på hjärtat, när apokalypsen kommer drar jag hem till dalaskogarna, jag tror man kan crafta sig ett bra liv där.

Redaktör
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

Wuuut jag är ju också från dom trakterna, statistiskt sett borde vi känna varandra...eller vara kusiner. Fan jag trodde ju det var en ny modd till Fallout, de gjorde ju Vasahallen till CS.

Handen på hjärtat, när apokalypsen kommer drar jag hem till dalaskogarna, jag tror man kan crafta sig ett bra liv där.

Passar man sig för Norns kapell kan man överleva.


signatur
Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

läntar som bara den, förhandsbokat och väntar som en pojke efter tomten

Snälla sluta förhandsboka. Jag är inte negg mot dig, men alla VI spelare förlorar på sådant. tänk framåt...

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

läntar som bara den, förhandsbokat och väntar som en pojke efter tomten

Snälla sluta förhandsboka. Jag är inte negg mot dig, men alla VI spelare förlorar på sådant. tänk framåt...

Är lite kluven på den här biten. Jag håller till största del med - fast samtidigt anser jag att det finns vissa saker som är okej att förhandsboka.

Handlar det om ett företag som tidigare gjort en besviken gång på gång - isåfall nej. Sluta förhandsboka för att visa dom att det inte är okej. Jag hade förhandsbokat spel av t.ex Valve då jag inte blivit besviken av en produkt av dom, till skillnad från t.ex EA - men hur påverkar det EA att jag förhandsbokar något av Valve?

Detta är en legitim fråga förresten, jag har faktiskt ingen aning om det har en negativ påverkan fortfarande. Är jag nöjd med vad Bethesda tidigare givit oss så förstår jag inte varför jag inte skulle fortsätta förhandsboka fram till den dagen då de gör oss besvikna istället?

Bioware slutade jag med att förhandsboka från då de började bli jävligt slappa med utvecklingen, det eller så var det EA som ströp till ordentligt utav girighet. Inquisition var en jäkla vändning för min del, det var överraskande bra. Jag lär nog inte förhandsboka Mass Effect 4 (jag litar inte SÅ mycket på dom riktigt än) men lyckas de även med det så är nog oron lite lugnare igen.

Ha koll på vad du förhandsbokar hade jag snarare sagt, vad än TotalBiscuit säger om saken. (Informera mig gärna om jag har fel dock!)

Medlem

Vänta, så kommer Charisma avgöra hur alkohol/droger påverkar dig? Borde det snarare inte vara Endurance som gör det?

Medlem
Skrivet av Rafner:

Vänta, så kommer Charisma avgöra hur alkohol/droger påverkar dig? Borde det snarare inte vara Endurance som gör det?

Bra fråga. Kollade videon igen och som jag tolkar det så hjälper det för att undvika att utveckla ett beroende - men inte effekterna i sig.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Är bra nyfiken på vad dom kommer göra med "Luck". Känns som om dom hittills har försökt argumentera varför man bör träna på vissa aspekter av sin karaktär, men hur man nu träna att ha tur... det vetefan.

Annars, vad WulffX03 sa.

Luck har väl alltid höjt alla alla S.P.E.C.I.A.L lite lite grann. Plus gett mer critical chance mm.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

läntar som bara den, förhandsbokat och väntar som en pojke efter tomten

Snälla sluta förhandsboka. Jag är inte negg mot dig, men alla VI spelare förlorar på sådant. tänk framåt...

Det är en investering, vi investerar i ett spel vi tror/vet kommer bli bra, pga detta får vi bonus-artiklar för att vi väljer att stödja devs tidigt. Att du är för snål eller inte vågar investera är absolut inte vårat problem.

Vill du vänta och köpa så gör det, men vi som har så det räcker och blir över kommer fortsätta förhandsboka.

Och jag skiter fullständigt (ursäkta ordvalet) i om du förlorar på att jag förhandsbokar. För det är din huvudvärk, inte min.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

låter som här uppe i norrland, öl och sprit uppskattas riktigt mycket här och nakenheten ser man lite varstans i trappuppgångar och nerfarter till garage. Även i parkeringshus

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av WulffX03:

Bara 6 veckor kvar... bara 6 veckor kvar...... bara 6 veckor kvar.... minus en dag

läntar som bara den, förhandsbokat och väntar som en pojke efter tomten

Snälla sluta förhandsboka. Jag är inte negg mot dig, men alla VI spelare förlorar på sådant. tänk framåt...

Men buhu, jag förhandsbokar bäst jag vill. Skriv en bok om du ska gnäll

Medlem

Remember Arkham Knight osv


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

Jag har bekanta i de trakterna och kan i allra högsta grad bekräfta det du beskriver.
Verkar vanligt förekommande i fler delar av Dalarna f ö...
Är det en kulturell grej?

Redaktör
Skrivet av Vildjakt:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Tompa:

Fallout: Hedemora.

Va, vadårå Hedemora?

Jag är uppväxt i trakten: sprit uppskattas i vissa kretsar, och nakenhet har förekommit i dessa. Händer säkert på andra håll också.

Jag har bekanta i de trakterna och kan i allra högsta grad bekräfta det du beskriver.
Verkar vanligt förekommande i fler delar av Dalarna f ö...
Är det en kulturell grej?

Kort svar: ja. Långt svar: japp.


signatur
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Remember Arkham Knight osv

Remember Skyrim!

1
Skriv svar