Divinity: Original Sin 2-kickstartern avslutad, med miljonöverskott. Se gameplay

Robot
Divinity: Original Sin 2-kickstartern avslutad, med miljonöverskott. Se gameplay

Uppföljaren till ett av förra årets bästa rollspel har MÅNGA fans. Spelledar-läge bekräftat.


Medlem
Divinity: Original Sin 2-kickstartern avslutad, med miljonöverskott. Se gameplay

Riktigt härligt dom uppnådde alla delmål dessutom också!

Ser väldigt fram emot detta och enchanced edition av första spelet. Local coop <3

Medlem

Detta såg riktigt bra ut:!

Medlem

Ska bli kul att följa utvecklingen. Första spelet var riktigt bra och har de tagit med sig det de lärde sig så kan det här bli ett helt fantastiskt spel.

Medlem

Mycket nyfiken på Gamemaster delen. Ska bli intressant.

Precis som med Wastelands 2, Divinity Original Sin och Bards Tale så smällde jag in 1200+ i detta


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

FM-guru
F.d. Sisyr

För den nyfikne finns det dessutom ett flertal förhandstittar på youtube som denna (youtubers som spelar med utvecklarna medan de förklarar), med ännu mera gameplay.

Medlem

De måste ha kommit en bra bit in i utvecklingen om det ska släppas december 2016.

Medlem
Skrivet av Todilo:

De måste ha kommit en bra bit in i utvecklingen om det ska släppas december 2016.

Ja, utvecklingen av 2:an drog igång direkt efter att Divinity: Original Sin släpptes för ett år sedan.

Ska bli riktigt intressant att följa Larians arbete med uppföljaren, den kan bli hur bra som helst.

Medlem

Köpt ett exemplar till hustru och ett till mig. Skall bli riktigt trevligt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar