Tror ni att det blir snö till jul i mellersta och södra Sverige och vilka stormar kan komma i år tror ni?

Medlem
Tror ni att det blir snö till jul i mellersta och södra Sverige och vilka stormar kan komma i år tror ni?

Hej. Ja det är faktiskt inte långt kvar till jul eller långt och långt det är 2 månader ungefär. Tror ni att snön kommer tidigt i år så att vi har snö till julen för det har hänt ibland att mellersta och södra Sverige inte har haft det i perioder. Jag tror att det kommer snöa på för fullt i år och det kommer nog vara snö till jul vilket skulle passa perfekt.

Vi har haft många stormar under åren. Jag vet inte om Gudrun är den värsta men jag antar att det är folk här som håller kolla eller följer väder? Vad tror ni kan det bli en storm i år eller i början av 2016 som kan mäta sig med Gudrun eller bli värre än den?

Medlem

2 månader? närmare 3.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

2 månader? närmare 3.

Aftonbladet brukar ju förutsäga vädret för hela sommaren i slutet av mars.

Medlem

Du skulle gärna få ta snön här uppifrån (umeå) om du vill, alltihop helst!
Men om jag ska va ärlig har det varit ont om den de senaste åren.

Men det har väl ryktats om en ovanligt kall vinter så kanske får vi ordentligt med snö till jul, det var ett tag sedan.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar