Spela Lead & Gold gratis hela helgen

Robot
Medlem
Spela Lead & Gold gratis hela helgen

Här ska det spelas!

Edit: 80 Kronor!? Vilken deal!

Medlem

Det laggar mycket, finns ju ingen bra server.


signatur

Wai

Medlem

Det är väldigt bra. Lagg har jag aldrig varit med om, men det kan det ju alltid bli med fel förutsättningar.

Inaktiv

Verkar roligt men är helt ospelbart för mig p.g.a. superlagg och oförmåga att ansluta till servrar. Synd

Medlem

Du får väl hitta en server med låg ping! Du gick säkert in på servrar med 300-400+

Medlem

Kasst spelnamn - säger inte mycket mer än att det är ett budgetspel i westernstil... men ska testas!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Du får väl hitta en server med låg ping! Du gick säkert in på servrar med 300-400+

Det är det man gjort hela tiden, antingen kommer man inte in eller så laggar det grymt mycket ändå..
Men jag hittade en server igår som heter ''Paradox server'' som antagligen är utgivarens server, där laggade det inget som tur var


signatur

Wai

Medlem

rätt OK spel, men server systemet verkar suga pung?!

sen kan man ju inte filtrera efter ping osv... lite så där källarprojekt antar jag?

Medlem

Dåligt inte ens värt 80 kr drygt att leta servrar då man inte kan ställa in efter ping osv. Nå jag håller mig till TF2

Medlem

Inte min smak kanske, provade det, men jag tycker "bläää"


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Då kanske man ska testa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

kontrollerna verkade lite oresponsiva, det laggar och finns inga servers

Medlem

Jag hade inga problem med lagg när jag testade spelet... Kontrollerna var lite sega dock, men det var överkomligt.

Ser visserligen ingen anledning till varför man hellre spelar detta över TF2. Båda spelen verkar ha en hel del likheter, förutom att TF2 har en massa extra krimskrams (kartor, vapen, klasser, spellägen, etc.).

Medlem

Hittar inte en enda server som funkar för mig...

Medlem

Kul spel som dock funkar så dåligt att det inte är lönt att försöka spela. Finns knappt några severar och det är buggigt och halvfärdigt.

Synd på ett roligt spel annars :/

Skulle vare rätt kul som välgjort spel, som tex Call of juarez...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar