Broken Age är gratis med Playstation Plus i oktober

Medlem
Broken Age är gratis med Playstation Plus i oktober

Super meatboy på vita? Ja. Så mycket ja.

Medlem

Playstation Plus blir verkligen bara sämre och sämre.
De här spelen känns ju mer som halvkassa mobilspel. Next gen? Öh, nä.
Har haft PS+ ett par år nu men kommer inte förnya. Hejdå Sony, ni har gjort bort er.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Playstation Plus blir verkligen bara sämre och sämre.
De här spelen känns ju mer som halvkassa mobilspel. Next gen? Öh, nä.
Har haft PS+ ett par år nu men kommer inte förnya. Hejdå Sony, ni har gjort bort er.

Har varit medlem sen maj. Sen dess har jag plockat Rocket League, Metal Gear Solid: Ground Zeroes, och är oerhört glad över Broken Age. Helt ok spel i min värld. Sen är det en del nonames också, men bara att dra ner och testa och inte spela ifall de inte duger So far är i alla fall jag sjukt nöjd med spelen som kommer.

Gnällkuk
Skrivet av ohGr:

Playstation Plus blir verkligen bara sämre och sämre.
De här spelen känns ju mer som halvkassa mobilspel. Next gen? Öh, nä.
Har haft PS+ ett par år nu men kommer inte förnya. Hejdå Sony, ni har gjort bort er.

Mmm, det har varit rätt slappa spel som kommit med ps+ senaste tiden. Var mycket bättre på PS3 förr i tiden.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har både PS+ och Xbox Live Gold. Jag kan inte låta bli att jämföra dem månad för månad. Generellt sett är Xbox Live Gold mycket bättre. Nu på sistone har bland annat "Tomb raider definite edition" samt nu "Walking Dead complete season 1".
Sedan är Xbox Live gold betydligt billigare också.

Sedan är generellt sett Xbox servrar MYCKET snabbare också. Att ladda hem något via Playstation går rätt långsamt i jämförelse med Xbox.... Men det kanske bara är för mig.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Spelar inte xbox men bra att ni får spel nu ni också förut var det lite annorlunda. Spelen har alltid varit prisvärda på ps+ tycker jag även då man bara fick små psn spel Psp och mini spel. Saken har nog med förväntan och intresse för spel i stort att göra.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av ohGr:

Playstation Plus blir verkligen bara sämre och sämre.
De här spelen känns ju mer som halvkassa mobilspel. Next gen? Öh, nä.
Har haft PS+ ett par år nu men kommer inte förnya. Hejdå Sony, ni har gjort bort er.

Mmm, det har varit rätt slappa spel som kommit med ps+ senaste tiden. Var mycket bättre på PS3 förr i tiden.

Håller med. Började när PS4 släpptes och fortsatt ett bra tag.
Tror att när PS4 varit ute i 3 år eller så börjar vi se bra spel igen.
Vi har verkligen fått många riktigt bra spel till PS3 över åren.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Känns ofta som att merparten av de spel som är gratis för PS+ användare är sånt skit ingen annan vill betala för.
Hade hellre sett ett lite mer välproducerat spel per månad än 6 mobilspel med inspiration av Terraria eller vad fan det nu var för spel som satte trenden att gräva sig nedåt i en grotta och leta skatter i 2D

Gen
Medlem

Skräp denna månaden. Annars brukar det åtminstone bli ett bra spel till PS4. Håller med om att nedladdningstiden är kass.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Playstation Plus blir verkligen bara sämre och sämre.
De här spelen känns ju mer som halvkassa mobilspel. Next gen? Öh, nä.
Har haft PS+ ett par år nu men kommer inte förnya. Hejdå Sony, ni har gjort bort er.

Blev också riktigt glad för det. Fast nu när jag provade och märkte att det inte var Danny Baranowsky's originalmusik blev det tyvärr ospelbart för mig

1
Skriv svar