Robot
NBA 2K16

Är du för kort för att nå upp till korgen? Misströsta inte – i NBA 2K16 kan även soffpotatisar bli stora sportstjärnor.

#nba-2k16


Inaktiv
NBA 2K16

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

Skribent
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

Ha ha. Har du inte läst (original)Askungen? Där skär styvsystrarna av sig hälen för att få ner fötterna i Askungens skor. Kanske något liknande här?

Medlem

Det är otroligt synd att de flesta inte kommer orka med första säsongens drivell me "spike lees" tråkiga och innehållslösa "mycareer" historia. Och det är verkligen inte "my" career då, efter draften så har du noll val på dina handlingar och rider bara ut säsongen för att sedan hamna på free agency, där du kan gå med i samma lag direkt igen om du vill, helt meningslöst.

Efter det så är myCareer otroligt mycket bättre då du kan skapa relationer med andra spelare/sponsors i ligan, välja ifall du ska träna eller dylikt på dina lediga dagar, eller göra endorsments osv.

Otroligt tråkigt att man måste gå igenom den pinsamma och sjukt dåliga historien varje gång man vill pröva en ny position eller "build".


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av KlosterKatten:

Det är otroligt synd att de flesta inte kommer orka med första säsongens drivell me "spike lees" tråkiga och innehållslösa "mycareer" historia. Och det är verkligen inte "my" career då, efter draften så har du noll val på dina handlingar och rider bara ut säsongen för att sedan hamna på free agency, där du kan gå med i samma lag direkt igen om du vill, helt meningslöst.

Efter det så är myCareer otroligt mycket bättre då du kan skapa relationer med andra spelare/sponsors i ligan, välja ifall du ska träna eller dylikt på dina lediga dagar, eller göra endorsments osv.

Otroligt tråkigt att man måste gå igenom den pinsamma och sjukt dåliga historien varje gång man vill pröva en ny position eller "build".

Känner samma sak. Blir ju jävlar inte mycket till "my career" när man tvunget ska vara en fattig kille från Harlem också, något i alla fall jag har jävligt svårt att identifiera mig med.

Så menlöst med just Spike Lee också. Snubben har inte skrivit något vettigt på 15-20 år.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

Ha ha. Har du inte läst (original)Askungen? Där skär styvsystrarna av sig hälen för att få ner fötterna i Askungens skor. Kanske något liknande här?

Haha! Whaaat?! xD O.o

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

http://www.wufashion.com/sport/wp-content/uploads/2015/01/nik...

Ja, testa den skon, så får vi se om du får en spikrak häl

Medlem
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

Ha ha. Har du inte läst (original)Askungen? Där skär styvsystrarna av sig hälen för att få ner fötterna i Askungens skor. Kanske något liknande här?

Haha! Whaaat?! xD O.o

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

http://www.wufashion.com/sport/wp-content/uploads/2015/01/nik...

Ja, testa den skon, så får vi se om du får en spikrak häl

Alla sagor för barn var mycket brutalare innan Disney förskonade dom.
I snövit var drottningen tvungen att dansa med glödheta järnskor tills hon dör.
Rödluvan åt upp mormor tillsammans med vargen.
Lilla sjöjungfrun dör osv.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av nhagyavi:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

Ha ha. Har du inte läst (original)Askungen? Där skär styvsystrarna av sig hälen för att få ner fötterna i Askungens skor. Kanske något liknande här?

Haha! Whaaat?! xD O.o

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av nhagyavi:

Ofan. Inte visste jag att man kan kapa av hälen och göra en rak linje där... (första bilden)

http://www.wufashion.com/sport/wp-content/uploads/2015/01/nik...

Ja, testa den skon, så får vi se om du får en spikrak häl

Alla sagor för barn var mycket brutalare innan Disney förskonade dom.
I snövit var drottningen tvungen att dansa med glödheta järnskor tills hon dör.
Rödluvan åt upp mormor tillsammans med vargen.
Lilla sjöjungfrun dör osv.

Ja, sedär!

1
Skriv svar