Game On Madden 16!

Flakmonkey
Game On Madden 16!

Kanske kan det här bli årets sportspel för min del. Äntligen har jag en
kompis som vill spel det med/mot mig så nu ser jag fram emot många
underhållande matcher. Någon annan som lirar Madden på PS4? Bara att lägga
till mig på PSN isf

#blogg

Medlem

Jag har Madden 16 till PS4 men jag var dock klantig att köpa det i USA så jag kan inte ladda ner några DLC om jag inte skaffar ett amerikanskt konto. Synd att jag inte tog reda på det innan jag köpte spelet. Funderar på om jag ska sälja den amerikanska versionen och köpa spelet på nytt här i sverige.

Flakmonkey
Skrivet av MMO4Life:

Jag har Madden 16 till PS4 men jag var dock klantig att köpa det i USA så jag kan inte ladda ner några DLC om jag inte skaffar ett amerikanskt konto. Synd att jag inte tog reda på det innan jag köpte spelet. Funderar på om jag ska sälja den amerikanska versionen och köpa spelet på nytt här i sverige.

Surt, är det "bara" den biten som är begränsad? Eller kan du tex inte heller spela online mot folk utanför USA?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av MMO4Life:

Jag har Madden 16 till PS4 men jag var dock klantig att köpa det i USA så jag kan inte ladda ner några DLC om jag inte skaffar ett amerikanskt konto. Synd att jag inte tog reda på det innan jag köpte spelet. Funderar på om jag ska sälja den amerikanska versionen och köpa spelet på nytt här i sverige.

Surt, är det "bara" den biten som är begränsad? Eller kan du tex inte heller spela online mot folk utanför USA?

Allt som har med PSN att göra funkar inte. Riktigt surt. Jag kontaktade EA Sverige och dom sa att dom inte kunde hjälpa mig trots att jag sa att jag inget visste när jag köpte spelet och jag blev heller inte informerad av säljaren. Säljaren sa bara "It says region free on the back of the case".

1
Skriv svar